waaraan heb je je geërgerd vandaag?

Plaats waar je terecht kan met bedenkingen en berichten over allerhande onderwerpen

Moderator: hvadmins

Re: waaraan heb je je geërgerd vandaag?

Berichtdoor Just me » di 27 jul, 2010 10:03

Om in dezelfde termen verder te gaan:
Ik erger me aan mensen die prediken over klepelen en klokketorens maar die zelf wel draaien als een haan op een kerktoren...
:shifty:
Just me  Niet gespecifieerd

Berichtdoor Peter » di 27 jul, 2010 12:50

Just me schreef:Ik erger me aan mensen die prediken over klepelen en klokketorens maar die zelf wel draaien als een haan op een kerktoren.

Als dingen in een sneltreinvaart op je afkomen, wat doe je dan?
Wat een kind niet ontvangt kan het later zelden geven.
PD James
Peter  Man

Berichtdoor fabisa37 » di 27 jul, 2010 12:54

eigenlijk heb ik me nu nog aan niks geërgerd! wat niet is kan nog komen, maar zoals het nu gaat denk ik van niet!
fabisa37  Niet gespecifieerd

Berichtdoor Werner » di 27 jul, 2010 12:55

Peter schreef:
Just me schreef:Ik erger me aan mensen die prediken over klepelen en klokketorens maar die zelf wel draaien als een haan op een kerktoren.

Als dingen in een sneltreinvaart op je afkomen, wat doe je dan?

Je schrap zetten of uit de weg springen? :wink:
"Prejudice is global, but tolerance is local." - Nate Silver
Werner  Man
Teamlid

Berichtdoor Peter » di 27 jul, 2010 15:08

fabisa37 schreef:eigenlijk heb ik me nu nog aan niks geërgerd! wat niet is kan nog komen, maar zoals het nu gaat denk ik van niet!

Houwen zo! :wink:
PD James
Peter  Man

Berichtdoor Peter » di 27 jul, 2010 15:09

Werner schreef:
Peter schreef:Als dingen in een sneltreinvaart op je afkomen, wat doe je dan?

Je schrap zetten of uit de weg springen? :wink:

Zal ik onthouden voor de volgende keer maar laat ons vooral hopen en geloven dat het niet meer nodig zal zijn.
:wink:
PD James
Peter  Man

Berichtdoor linda louisa » di 27 jul, 2010 21:06

aan mijn mama. Ben drie dagen op logement geweest. Mijn zoon van 17 is dus twee nachten alleen geweest, heeft twee avonden voor zijn eten moeten zorgen waarvan zondagavond al half door mij voor gezorgd was en aangezien hij warm eet op de speelpleinen, was maandag ook niet echt een probleem. Hij is er wel in geslaagd van zich deze morgen te overslapen en dus te laat te komen op de speelplein (eerste keer in drie jaar dus ook niet zo'n ramp!!) en is volledig zijn eigen schuld want deze mama heeft geprobeerd van hem te bereiken maar ja, gsm op stil is niet handig als men je moet wakker bellen. :roll:

En ik hoor de afkeuring in mijn mama's stem, "ja tuurlijk kan hij voor zichzelf zorgen MAAR.......", "is wrs iets van deze tijd".......zegt zij...."dat mama's hun kind alleen laten voor hun eigen plezier"....denk ik er dan bij....... :achja:

gggggggggggrrrrrrrrr
"Je cherche en vain le mot exit." (Serge Gainsbourg)
linda louisa  Niet gespecifieerd

Berichtdoor Bieke » di 27 jul, 2010 21:50

linda louisa schreef:aan mijn mama.

maar is het dan eigenlijk niet een beetje zo dat JIJ in feite met een schuldgevoel zit? dat jij het dus van jezelf niet helemaal ok vindt...
want stel dat je het echt helemaal ok vindt, zou je dan die invulling voor je mama wel maken? en zelfs als ze het zo letterlijk zou zeggen zoals jij het invult, zou het je dan echt kunnen deren?

I wonder....
Bieke  Vrouw
Teamlid

Berichtdoor Imke » di 27 jul, 2010 22:21

linda louisa schreef:aan mijn mama. Ben drie dagen op logement geweest. Mijn zoon van 17 is dus twee nachten alleen geweest, heeft twee avonden voor zijn eten moeten zorgen waarvan zondagavond al half door mij voor gezorgd was en aangezien hij warm eet op de speelpleinen, was maandag ook niet echt een probleem. Hij is er wel in geslaagd van zich deze morgen te overslapen en dus te laat te komen op de speelplein (eerste keer in drie jaar dus ook niet zo'n ramp!!) en is volledig zijn eigen schuld want deze mama heeft geprobeerd van hem te bereiken maar ja, gsm op stil is niet handig als men je moet wakker bellen. :roll:

Oeps, dan ben ik volgende week ook niet zo'n goede mama ;-)

En ik hoor de afkeuring in mijn mama's stem, "ja tuurlijk kan hij voor zichzelf zorgen MAAR.......", "is wrs iets van deze tijd".......zegt zij...."dat mama's hun kind alleen laten voor hun eigen plezier"....denk ik er dan bij....... :achja:

gggggggggggrrrrrrrrr

Oeps, dan ben ik volgende week ook niet zo'n goede mama ;-)
The world is too round to sit in a little corner
Imke  Niet gespecifieerd

Berichtdoor linda louisa » wo 28 jul, 2010 11:18

Bieke schreef:
linda louisa schreef:aan mijn mama.

maar is het dan eigenlijk niet een beetje zo dat JIJ in feite met een schuldgevoel zit? dat jij het dus van jezelf niet helemaal ok vindt...
want stel dat je het echt helemaal ok vindt, zou je dan die invulling voor je mama wel maken? en zelfs als ze het zo letterlijk zou zeggen zoals jij het invult, zou het je dan echt kunnen deren?

I wonder....

tuurlijk Bieke, zit ik zelf ook met schuldgevoel.(story of my life, er is altijd wel iemand die ik "teleurstel")
En is het niet leuk als mijn mama dat nog eens aandikt. En ik vind het ook niet ok maar dat is nu eenmaal door omstandigheden "mijn hedendaags leven". En omdat mijn mama altijd heel nauw betrokken is (geweest) bij ons leven, is het voor haar heel moeilijk om "los te laten". En net door haar (soms) afkeuring vertel ik ook minder wat ze dan ook weer aanvoelt......beetje vicieuse cirkel. :?

Soit, K was deze morgen om kwart na zes zijn bed al uit. Dat overslapen, dat gebeurt hem niet meer!!!

En ben eigl ook wel beetje trots op hem dat hij zes weken aan 1 stuk elke morgen om half 7 zijn bed uitkomt om als vrijwilliger tegen vrijwilligersloon op de speelplein te gaan staan.....zeker omdat het ook wel verlof is en hij 's avonds regelmatig iets met vrienden doet en dus redelijk laat zijn bed induikt.....

Berichtdoor Lost » wo 28 jul, 2010 15:00

Aan het feit dat ik deze nacht gewekt werd door m'n rookmelder. Op zich een positief iets, maar het feit dat er een kortsluiting ontstaan is in de aansluiting in één van m'n accumulatie-verwarmingstoestellen, terwijl die niet aanstaan baart me wel zorgen over de veiligheid van deze toestellen.

Het toestel van de muur weggetrokken, de aansluiting nagekeken en de éne draad die los zat en zwart zag opnieuw vastgezet.
Hoop dat dit een afdoende oplossing was.

We're all trapped.
Each of us is stuck being who we are. Sometimes we fight to change ourselves, but ultimately this has little effect.
We can change what we do, but we cannot change who we are
Lost  Man

Berichtdoor fabisa37 » wo 28 jul, 2010 19:37

aan die honden van zijn nieuwe vriendin. die zitten hier al bij ons. een labrador en sint-bernard. zelf hebben we een tibetaanse terriër en die honden hebben haar juist willen doodbijten. ben zelf ook gebeten. en dan willen ze nog die honden niet weg doen.

Berichtdoor Cyber » do 29 jul, 2010 13:39

fabisa37 schreef:aan die honden van zijn nieuwe vriendin. die zitten hier al bij ons. een labrador en sint-bernard. zelf hebben we een tibetaanse terriër en die honden hebben haar juist willen doodbijten. ben zelf ook gebeten. en dan willen ze nog die honden niet weg doen.

:shock: Die honden zouden bij mij nogal vliegen, en heel ver ;)

Nic
Sharing horizons that are new to us,
Watching the signs along the way,
Talking it over just the two of us,
Working together day to day
Together.

The Carpenters - We've only just begun
Cyber  Man

Berichtdoor chance » do 29 jul, 2010 13:44

Aan de 1 of andere kl"te firma uit een vreemd land (ik denk Japan of Azië) die mij op't werk constant zit op te bellen (anonym weliswaar) en de 7de laatste keer zei : I'm going to call you fucking every day...! :roll:
En vandaag zelfs al 15 keer...

Dit na weigering om zijn reden van bellen aan te horen de 1ste keer. Echt elke week belt er iemand van zijn collega's om 1 of andere buitenlandse investering (anonym en in't engels) en telkens zeg ik nee, je word dat beu op de duur... :evil:

En nu is het overgegaan in pesterijen, pfff plezant ze...

Chance
Leef vandaag en denk niet teveel aan morgen.
chance  Niet gespecifieerd

Berichtdoor Eric » do 29 jul, 2010 14:15

Cyber schreef:
fabisa37 schreef:aan die honden van zijn nieuwe vriendin. die zitten hier al bij ons. een labrador en sint-bernard. zelf hebben we een tibetaanse terriër en die honden hebben haar juist willen doodbijten. ben zelf ook gebeten. en dan willen ze nog die honden niet weg doen.

:shock: Die honden zouden bij mij nogal vliegen, en heel ver ;)

Nic

Vliegende honden.??? :think:
Is dat geen vleermuizensoort?

Zouden bij mij ook nogal "ne gang" gaan... :lol:
Hij mocht van geluk spreken, maar hij zweeg. Cor de Jonge
Eric  Man
Teamlid

Berichtdoor Werner » do 29 jul, 2010 14:44

chance schreef:Aan de 1 of andere kl"te firma uit een vreemd land (ik denk Japan of Azië) die mij op't werk constant zit op te bellen (anonym weliswaar) en de 7de laatste keer zei : I'm going to call you fucking every day...! :roll:
En vandaag zelfs al 15 keer...

Dit na weigering om zijn reden van bellen aan te horen de 1ste keer. Echt elke week belt er iemand van zijn collega's om 1 of andere buitenlandse investering (anonym en in't engels) en telkens zeg ik nee, je word dat beu op de duur... :evil:

En nu is het overgegaan in pesterijen, pfff plezant ze...

Chance

Opnemen, en als zij het zijn gewoon zeggen dat je de baas gaat halen, de hoorn naast de telefoon leggen en vijf minuten wat administratief werk doen.
Ze bellen tenslotte op hun kosten. 8)
"Prejudice is global, but tolerance is local." - Nate Silver
Werner  Man
Teamlid

Berichtdoor fabisa37 » do 29 jul, 2010 16:40

ja heb dat ook al gedacht van die honden. ga toch niet gerust zijn als mijn kindjes bij hem zijn met die honden erbij. die sint-bernard stond echt te grommen met zijn tande bloot naar mij. het zal maar haar kind moeten zijn eer hij ze weg wilt doen :evil:

Berichtdoor linda louisa » do 29 jul, 2010 19:11

fabisa37 schreef:ja heb dat ook al gedacht van die honden. :evil:

ik zou daar zelfs niet over "gedachten"! Zou vrij duidelijk zijn voor mij.

linda

Berichtdoor chance » do 29 jul, 2010 19:41

Die honden bleven toch ook geen second langer bij mij hoor...
Leef vandaag en denk niet teveel aan morgen.
chance  Niet gespecifieerd

Berichtdoor fabisa37 » do 29 jul, 2010 20:08

maar wat kan ik doen? lig hier toch practisch buiten. heb niks meer te zeggen. het is alsof die 11j samen en ons kinderen niks meer betekenen voor hem. tot dat die honden haar baby eens zullen aanvallen, dan zullen ze snel weg zijn. nu ben ik hier nog juist zijn babysit en kuisvrouw, met dat eerste heb ik geen problemen, dat tweede wel, maar mijn kindjes moeten in propere omgeving kunnen spelen. ze hebben wel electriciteit geplaatst aan het hekken (zo gelijk rond een weide, maar met minder volt, speciaal voor honden en katten) en ze bijten nu toch niet meer in die omheining. die vader van mijn ex is echt aan het klagen, die ziet die relatie niet zitten en zegt zelf dat ze zelf voor die honden moet zorgen, dat ze beter weg moeten. tja, zonde voor die mensen...

VorigeVolgende

Keer terug naar Babbelplein