Ik erger me aan mensen die prediken over klepelen en klokketorens maar die zelf wel draaien als een haan op een kerktoren...

Moderator: hvadmins

Just me schreef:Ik erger me aan mensen die prediken over klepelen en klokketorens maar die zelf wel draaien als een haan op een kerktoren.
Peter schreef:Just me schreef:Ik erger me aan mensen die prediken over klepelen en klokketorens maar die zelf wel draaien als een haan op een kerktoren.
Als dingen in een sneltreinvaart op je afkomen, wat doe je dan?

fabisa37 schreef:eigenlijk heb ik me nu nog aan niks geërgerd! wat niet is kan nog komen, maar zoals het nu gaat denk ik van niet!
Werner schreef:Peter schreef:Als dingen in een sneltreinvaart op je afkomen, wat doe je dan?
Je schrap zetten of uit de weg springen?

linda louisa schreef:aan mijn mama.

linda louisa schreef:aan mijn mama. Ben drie dagen op logement geweest. Mijn zoon van 17 is dus twee nachten alleen geweest, heeft twee avonden voor zijn eten moeten zorgen waarvan zondagavond al half door mij voor gezorgd was en aangezien hij warm eet op de speelpleinen, was maandag ook niet echt een probleem. Hij is er wel in geslaagd van zich deze morgen te overslapen en dus te laat te komen op de speelplein (eerste keer in drie jaar dus ook niet zo'n ramp!!) en is volledig zijn eigen schuld want deze mama heeft geprobeerd van hem te bereiken maar ja, gsm op stil is niet handig als men je moet wakker bellen.![]()
Oeps, dan ben ik volgende week ook niet zo'n goede mama
En ik hoor de afkeuring in mijn mama's stem, "ja tuurlijk kan hij voor zichzelf zorgen MAAR.......", "is wrs iets van deze tijd".......zegt zij...."dat mama's hun kind alleen laten voor hun eigen plezier"....denk ik er dan bij.......![]()
gggggggggggrrrrrrrrr

Bieke schreef:linda louisa schreef:aan mijn mama.
maar is het dan eigenlijk niet een beetje zo dat JIJ in feite met een schuldgevoel zit? dat jij het dus van jezelf niet helemaal ok vindt...
want stel dat je het echt helemaal ok vindt, zou je dan die invulling voor je mama wel maken? en zelfs als ze het zo letterlijk zou zeggen zoals jij het invult, zou het je dan echt kunnen deren?
I wonder....

fabisa37 schreef:aan die honden van zijn nieuwe vriendin. die zitten hier al bij ons. een labrador en sint-bernard. zelf hebben we een tibetaanse terriër en die honden hebben haar juist willen doodbijten. ben zelf ook gebeten. en dan willen ze nog die honden niet weg doen.

Cyber schreef:fabisa37 schreef:aan die honden van zijn nieuwe vriendin. die zitten hier al bij ons. een labrador en sint-bernard. zelf hebben we een tibetaanse terriër en die honden hebben haar juist willen doodbijten. ben zelf ook gebeten. en dan willen ze nog die honden niet weg doen.
Die honden zouden bij mij nogal vliegen, en heel ver
Nic
chance schreef:Aan de 1 of andere kl"te firma uit een vreemd land (ik denk Japan of Azië) die mij op't werk constant zit op te bellen (anonym weliswaar) en de 7de laatste keer zei : I'm going to call you fucking every day...!![]()
En vandaag zelfs al 15 keer...
Dit na weigering om zijn reden van bellen aan te horen de 1ste keer. Echt elke week belt er iemand van zijn collega's om 1 of andere buitenlandse investering (anonym en in't engels) en telkens zeg ik nee, je word dat beu op de duur...![]()
En nu is het overgegaan in pesterijen, pfff plezant ze...
Chance

fabisa37 schreef:ja heb dat ook al gedacht van die honden.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast