Zaterdag 30 juni 2018 - Houvast wordt 15 - allen naar de BBQ!!! (klik voor meer info)

Wat heeft je geraakt vandaag

Plaats waar je terecht kan met bedenkingen en berichten over allerhande onderwerpen

Re: Wat heeft je geraakt vandaag

Berichtdoor Mams » di 13 feb, 2018 09:40

kaat1 schreef:
Isa412 schreef:
kaat1 schreef:
Mams schreef:
die deed het prima trouwens dit weekend, door op men dochter haar kaart te schrijven dat ze respect moet leren hebben voor anderen :shock: :doh:

Op haar verjaardagskaart????? :doh: Wow, dat zegt veel over die persoon. Meer dan over je dochter. Ik hoop dat ze dat beseft.

inderdaad Mams.. ik ben er beetje van aangedaan . Gelukkig begrijpt ze niet goed wat ze bedoelt ermee, maar ikke des te meer..

:banghead:

reactie van mijn dochter, iemand normaal doet zoiets niet, meer woorden hoeven niet zeker?
Ik ben witheet van woede in jouw plaats Kaat, echt jong grrrrrr.... ik heb niet vlug gewelddadige gevoelens, maar momenteel zou ik een ongeluk begaan moest ik die tegenkomen.

wel dat was ik gisteren ook nog :banghead: echt
tot ik besefte, het is het me niet meer waard, ik weet wat zij wil , ze heeft het al..
er stond ook speel het leven slim.. :shock:
slim heeft zij het wel gespeeld ja, kinderen buiten, geld binnen.. binnenkort een huis op meneer zijn kosten..
ah... op een dag...misschien.. hoef ik ze nooit meer te horen of te zien

Of misschien komt gewoon hoogmoed voor de val ;-) Ze mag misschien denken dat ze er is, maar dat betekent niet dat ze er al is ;-)
Mams  Vrouw
Teamlid

Berichtdoor kaat1 » di 13 feb, 2018 09:43

Mams schreef:
kaat1 schreef:
Isa412 schreef:
kaat1 schreef:
Mams schreef:
die deed het prima trouwens dit weekend, door op men dochter haar kaart te schrijven dat ze respect moet leren hebben voor anderen :shock: :doh:

Op haar verjaardagskaart????? :doh: Wow, dat zegt veel over die persoon. Meer dan over je dochter. Ik hoop dat ze dat beseft.

inderdaad Mams.. ik ben er beetje van aangedaan . Gelukkig begrijpt ze niet goed wat ze bedoelt ermee, maar ikke des te meer..

:banghead:

reactie van mijn dochter, iemand normaal doet zoiets niet, meer woorden hoeven niet zeker?
Ik ben witheet van woede in jouw plaats Kaat, echt jong grrrrrr.... ik heb niet vlug gewelddadige gevoelens, maar momenteel zou ik een ongeluk begaan moest ik die tegenkomen.

wel dat was ik gisteren ook nog :banghead: echt
tot ik besefte, het is het me niet meer waard, ik weet wat zij wil , ze heeft het al..
er stond ook speel het leven slim.. :shock:
slim heeft zij het wel gespeeld ja, kinderen buiten, geld binnen.. binnenkort een huis op meneer zijn kosten..
ah... op een dag...misschien.. hoef ik ze nooit meer te horen of te zien

Of misschien komt gewoon hoogmoed voor de val ;-) Ze mag misschien denken dat ze er is, maar dat betekent niet dat ze er al is ;-)

ik vind het gewoon zo erg voor men kinderen.. dat raakt me zo, elke euro die ik vraag om verzorging is er ene teveel.. men oudste zit financieel in moeilijkheden door haar ziekte, ik doe wat ik kan..
en hij.. hij geeft het aan een vreemde.. ah ja.. het leven zeker :(
na de val.. sta ik terug recht
kaat1  Vrouw

Berichtdoor luna » di 13 feb, 2018 09:54

Kaat,
Veel moed met je dochter, blijven focussen op haar en jouw leven en al de rest ballast...de energie die je steekt in de ergernissen en frustraties naar je ex is verloren. Het klinkt makkelijk maar het verschrikkelijk moeilijk maar hoe dan ook veranderen doet ie niet. Ik heb ook zo'n exemplaar ;-) en af en toe laat ik me weer vangen en hoop ik stiekem dat hij toch een betere vader wordt maar dan gebeurt er weer iets en 'boem' alle hoop is weer weg, hij is weer zijn egoïstische zelve en ik ben weer een illusie armer.
Tips hoe je het moet aanpakken met je dochter kan ik je niet geven, maar blijven tonen dat je er voor hen bent en in hun gelooft, is hetgene dat ik doe met mijn zoon die ook spartelt in het leven.....
Moed.
luna  Niet gespecifieerd

Berichtdoor Mona1 » di 13 feb, 2018 13:46

Kaat,
Sommigen mankeren nu eenmaal de eigenschap 'empathie'.
Wat zij zeggen of doen komt dan bij een 'gevoelsmens' meestal verkeerd binnen.
Ga ervan uit dat ze niet beter weten en laat je niet keer op keer kwetsen hierdoor.

Wat heeft de vriendin van je ex gemeen met je kind...? Niet veel of niets zou 'k denken aangezien haar reactie op de verjaardagskaart, aangezien ze door haar andere nationaliteit misschien een andere cultuur heeft, aangezien ze zelf kinderloos is, aangezien de empathie ontbreekt, aangezien ze misschien beïnvloed wordt door je ex... Heeft ze eigenlijk wel ooit de rol van stiefmama opgenomen puur uit zichzelf ? Denk van niet...
Mijd of probeer zo'n mensen dan niet toe te laten in je leven want ze zitten niet op jouw lijn.
Reageer niet of zo min mogelijk, dan wel zo 'sec' als kan...

:pet:
Mona1  Niet gespecifieerd

Berichtdoor kaat1 » di 13 feb, 2018 16:01

Mona1 schreef:Kaat,
Sommigen mankeren nu eenmaal de eigenschap 'empathie'.
Wat zij zeggen of doen komt dan bij een 'gevoelsmens' meestal verkeerd binnen.
Ga ervan uit dat ze niet beter weten en laat je niet keer op keer kwetsen hierdoor.

Wat heeft de vriendin van je ex gemeen met je kind...? Niet veel of niets zou 'k denken aangezien haar reactie op de verjaardagskaart, aangezien ze door haar andere nationaliteit misschien een andere cultuur heeft, aangezien ze zelf kinderloos is, aangezien de empathie ontbreekt, aangezien ze misschien beïnvloed wordt door je ex... Heeft ze eigenlijk wel ooit de rol van stiefmama opgenomen puur uit zichzelf ? Denk van niet...
Mijd of probeer zo'n mensen dan niet toe te laten in je leven want ze zitten niet op jouw lijn.
Reageer niet of zo min mogelijk, dan wel zo 'sec' als kan...

:pet:

je kent me natuurlijk beter dan de meeste hier, en hebt meer dan gelijk.. al liet ik me toch even vangen en gaan :oops: sec reageren heb ik helaas niet gedaan.. :whistle: :whistle: :banghead: :razend:
het was even een druppel die de emmer deed overlopen.. maar hij is weer leeg nu, of halfvol..
ik kan niet anders dan men kinderen verdedigen, heb ik gewoon van nature uit, maar men energie bewaar ik in het vervolg wel voor andere dingen :yes:
namelijk in het proces dat men dochter moet ondergaan, zo erg dat anderen ze dan weer naar beneden halen, die hier inderdaad geen gevoel voor hebben.. en ik teveel :oops:
kaat1  Vrouw

Berichtdoor kaat1 » di 13 feb, 2018 16:03

luna schreef:Kaat,
Veel moed met je dochter, blijven focussen op haar en jouw leven en al de rest ballast...de energie die je steekt in de ergernissen en frustraties naar je ex is verloren. Het klinkt makkelijk maar het verschrikkelijk moeilijk maar hoe dan ook veranderen doet ie niet. Ik heb ook zo'n exemplaar ;-) en af en toe laat ik me weer vangen en hoop ik stiekem dat hij toch een betere vader wordt maar dan gebeurt er weer iets en 'boem' alle hoop is weer weg, hij is weer zijn egoïstische zelve en ik ben weer een illusie armer.
Tips hoe je het moet aanpakken met je dochter kan ik je niet geven, maar blijven tonen dat je er voor hen bent en in hun gelooft, is hetgene dat ik doe met mijn zoon die ook spartelt in het leven.....
Moed.

af en toe.. heeft het me toch weer te pakken.. en laat ik me gaan.. tot spijt van mezelf achteraf, want het maakt geen verschil uit.
dank je voor je steunende woorden, ook voor jou veel moed , simpel is het allemaal niet he :achja:
kaat1  Vrouw

Berichtdoor Mona1 » di 13 feb, 2018 16:39

fides schreef:Mijn band met mijn zoon is oersterk. Ik zie in zijn ogen dat hij me enorm dankbaar is voor alles wat ik voor hem gedaan heb. Zo mooi om te zien.

Fijn om te lezen dat 't vrijwel goed gaat met je zoon !
De berichten die jij ooit aan mij hebt gepost, houd ik nog altijd in gedachten omdat ik weet dat jij snapte waar 't om ging... een fragiel kind te hebben.

Mona...x

Berichtdoor kaat1 » do 01 maart, 2018 19:29

het telefoontje van men oudste dochter, de job was weer niet voor haar.. de zoveelste teleurstelling op rij
pfff, wat kan ik nog zeggen, het komt goed?
want eigenlijk besef ik maar al te goed welke ellende ze heeft momenteel
ziek zijn en geen kans krijgen om te tonen dat je ondanks dat nog wil werken
net overal tussen vallen,
de dagelijkse pijn, het vele piekeren, toekomstplannen de vuilbak in...
en vooral het besef dat ze getekend is voor haar leven hierdoor :achja:
wat een leven, eentje vol pijn, ik vind het zo verdomd oneerlijk!
ik wou dat ik een toverstafje had, dan toverde ik al die miserie gewoon weg..
want ze verdiend een beter leven
wat voor genen heb ik men kind meegegeven vraag ik me af :cry:
kaat1  Vrouw

Berichtdoor choupawapa » za 03 maart, 2018 21:42

Ex die vandaag liet weten dat hij deze zomer terug papa wordt vn zn derde kind bij zn nieuwe vrouw. Concreet 4de kind op 5,5 jaar.
Geen probleem met dat hij kindjes maakt,wel de vrees of er nog voldoende tijd zal overblijven voor X - ons kind van bijna 5,5 jaar...
En dan met co-ouderschap op 45min enkele rit - zucht
choupawapa  Vrouw

Berichtdoor Mona1 » za 17 maart, 2018 14:20

Een dierbaar familielid
Kanker op 20 jaar
Tien jaar later...opnieuw

Berichtdoor Isa412 » za 17 maart, 2018 15:29

kaat1 schreef:het telefoontje van men oudste dochter, de job was weer niet voor haar.. de zoveelste teleurstelling op rij
pfff, wat kan ik nog zeggen, het komt goed?
want eigenlijk besef ik maar al te goed welke ellende ze heeft momenteel
ziek zijn en geen kans krijgen om te tonen dat je ondanks dat nog wil werken
net overal tussen vallen,
de dagelijkse pijn, het vele piekeren, toekomstplannen de vuilbak in...
en vooral het besef dat ze getekend is voor haar leven hierdoor :achja:
wat een leven, eentje vol pijn, ik vind het zo verdomd oneerlijk!
ik wou dat ik een toverstafje had, dan toverde ik al die miserie gewoon weg..
want ze verdiend een beter leven
wat voor genen heb ik men kind meegegeven vraag ik me af :cry:

:wenen: :wenen:
Isa412  Vrouw

Berichtdoor someone » za 17 maart, 2018 18:54

Het leven is soms echt niet eerlijk. Zo moeilijk om iemand dierbaar ziek te zien , of verdriet te zien hebben....
Veel sterkte
someone  Vrouw

Berichtdoor Isa412 » za 17 maart, 2018 19:24

choupawapa schreef:Ex die vandaag liet weten dat hij deze zomer terug papa wordt vn zn derde kind bij zn nieuwe vrouw. Concreet 4de kind op 5,5 jaar.
Geen probleem met dat hij kindjes maakt,wel de vrees of er nog voldoende tijd zal overblijven voor X - ons kind van bijna 5,5 jaar...
En dan met co-ouderschap op 45min enkele rit - zucht

Ik kan er echt inkomen dat dit zwaar binnenkomt, zeker weten.
Isa412  Vrouw

Berichtdoor Isa412 » za 17 maart, 2018 19:25

Mona1 schreef:Een dierbaar familielid
Kanker op 20 jaar
Tien jaar later...opnieuw

Erg zwaar, zo spijtig ook, sterkte.
Isa412  Vrouw

Berichtdoor minoe » ma 02 apr, 2018 21:02

Na een mooie dag met familie , een serieuze aanvaring met partner van ex en ex ..waardoor alles in mineur geëindigd is en ik één van de twee dochters met tranen in de ogen heb moeten meegeven bij de wissel...het vreet aan me...
Life is like photography, you use the negatives to develop
minoe  Vrouw
Teamlid

Berichtdoor choupawapa » do 12 apr, 2018 15:40

Blijkbaar kan er 1 ouder zeggen voor zichzelf (ook al vraagt de andere ouder hiervoor expliciet om steun), ik beslis vr mezelf om niet naar de logo te gaan met x. Niet nr de logo waar x nu reeds gaat,niet nr een logo bij hem id buurt,niet op school laten komen en geen contact met de logo op te nemen.
En er nog mee wegkomen ook
choupawapa  Vrouw

Berichtdoor Mona1 » di 08 mei, 2018 10:42

Gisteren eindje van huis...
Platte batterij met mijn auto in volle zon, geen enkel plekje schaduw
Een vader en zoon die mij onmiddellijk hulp boden om mij en mijn hond naar huis te voeren want niemand startkabels bij...die jongen direct zijn flesje water aan mijn beestje gegeven
Ik ben uiteindelijk wel zelf thuis geraakt na enig over-en-weer getelefoneer

Mag vermeld worden vind ik, dat er toch nog lieve bereidwillige mensen zijn... :yes:

Berichtdoor All-een » do 10 mei, 2018 10:17

Mona1 schreef:Gisteren eindje van huis...
Een vader en zoon die mij onmiddellijk hulp boden om mij en mijn hond naar huis te voeren want niemand startkabels bij...die jongen direct zijn flesje water aan mijn beestje gegeven

Mag vermeld worden vind ik, dat er toch nog lieve bereidwillige mensen zijn... :yes:

Super
Het verbaasd me eigenlijk waarom mensen niet altijd zo'n kabels in hun auto leggen, .. Neemt toch niet veel plaats in? En wie weet wie je ermee kan helpen :whistle: :whistle:
All-een  Vrouw

Berichtdoor Mona1 » do 10 mei, 2018 13:50

All-een schreef:
Mona1 schreef:Gisteren eindje van huis...

Super
Het verbaasd me eigenlijk waarom mensen niet altijd zo'n kabels in hun auto leggen, .. Neemt toch niet veel plaats in? En wie weet wie je ermee kan helpen :whistle: :whistle:

Tja...eerste keer platte batterij na scheiding en ontdekt dat ex de startkabels heeft meegenomen
Wie denkt daaraan ?

Berichtdoor TINKABEL » vr 11 mei, 2018 13:11

Al jaren zakelijk en correct en toch blijven ze over je heen walsen.
Ik ben het even kotsbeu.
TINKABEL  Vrouw

VorigeVolgende

Keer terug naar Babbelplein