Ergernis van de dag

Plaats waar je terecht kan met bedenkingen en berichten over allerhande onderwerpen

Ergernis van de dag

Berichtdoor Prutske » za 12 mei, 2018 13:00

Ex 'trakteert' beide zonen op rijlessen. En betaalt dan gewoon weer eens geen alimentatie, nog maar eens. Dus eigenlijk betaalt mama ook de rijlessen. En de studiekosten. En.. En.. En.. En kan mama ook fluiten naar de torenhoge achterstallen. Benieuwd of de procedure via Davo iets oplevert. En daarna is het tijd voor een deurwaarder om de achterstallige school- en medische kosten terug te vorderen. De speeltijd is voorbij
Wie niet in wonderen gelooft, is geen realist. (David Ben-Goerion)
Prutske  Niet gespecifieerd

Re: Ergernis van de dag

Berichtdoor Viool » za 12 mei, 2018 14:30

Zo herkenbaar... hier was het "traktaat" een reisje naar z'n woonplaats, Dubai... En ja, daardoor kon hij natuurlijk geen alimentatie betalen, laat staan z'n achterstal afbetalen :shock:
Davo inschakelen kan ik niet wegens geen domicilie meer in België en geen Belgische werkgever. Dus alle (maar dan ook alle) kosten zijn voor mij. Soms (meestal) is het allesbehalve makkelijk met 2 studenten waarvan ééntje aan de hogeschool en de jongste aan de unief. Maar ik ben toch wel trots dat ik het zelf beredder, ook al betekent dat inboeten aan leuke dingen voor mezelf...
Nu, ik ben al blij dat de kinderen toch nog eens een week met hun vader hebben kunnen doorbrengen en komt er plots iets op m'n rekening van hem, dan is dat aardig meegenomen maar ik reken er niet meer op.
Viool  Vrouw

Keer terug naar Babbelplein