Flair zoekt vrouwen in of na vechtscheiding

Oproepen ons toegezonden via mail

Flair zoekt vrouwen in of na vechtscheiding

Berichtdoor Houvast-team » di 24 apr, 2018 20:52

Wij ontvingen volgende oproep van een journaliste van Flair - gezien de problematiek van vechtscheidingen op dit forum regelmatig aan bod komt zou het goed zijn indien iemand vanuit het Houvast perspectief zou willen meewerken.

Voor een artikel in Flair ben ik op zoek naar jonge vrouwen (liefst niet ouder dan 40) die door een vechtscheiding gingen/gaan en die daar anoniem over willen vertellen. Hoe beleven zij de hele scheiding? Waar liep het volgens hen mis? Wat zouden ze anders aanpakken? Wat raden ze anderen aan om ervoor te zorgen dat het bij hen niet zover komt? Hoe zien ze de toekomst?

De vrouwen in kwestie mogen hun verhaal nalezen voor het verschijnt. Herkenbare details (zoals naam of leeftijd) kunnen we veranderen indien gewenst.

Als u vrouwen kent die misschien willen meewerken, mag u hen altijd mijn gegevens doorgeven. Ze mogen me ook altijd bellen of mailen als ze liever eerst wat meer info willen.

Alvast bedankt!
Lies

Lies Van Kelst | freelance journalist
E-mail: lies.vankelst@flair.be

Wie liever eerst eens met haar belt kan een GSM nummer verkrijgen via mail of PB aan het team.
:wink:
Houvast-team  Niet gespecifieerd

Re: Flair zoekt vrouwen in of na vechtscheiding

Berichtdoor kulderzipke2 » di 24 apr, 2018 21:07

waarom een leeftijdsbeperking? ben ouder dan 40 en yep in een vechtscheiding
kulderzipke2  Vrouw

Berichtdoor Gobi » wo 25 apr, 2018 08:27

kulderzipke2 schreef:waarom een leeftijdsbeperking? ben ouder dan 40 en yep in een vechtscheiding

Ik gok omdat je dan niet behoort tot de leeftijdscategorie van de lezers. Mensen relateren meer naar wat eigen leeftijdsgenoten overkomt.
"Nee zeggen vanuit je diepste overtuiging is beter dan ja zeggen om te behagen, of erger nog, om moeilijkheden te vermijden." M. Gandhi
Gobi  Vrouw

Berichtdoor Werner » wo 25 apr, 2018 12:19

Gobi schreef:
kulderzipke2 schreef:waarom een leeftijdsbeperking? ben ouder dan 40 en yep in een vechtscheiding

Ik gok omdat je dan niet behoort tot de leeftijdscategorie van de lezers. Mensen relateren meer naar wat eigen leeftijdsgenoten overkomt.

Er staat bovendien "liefst", en dat is dus geen harde vereiste - ik vermoed dat naast die overweging vooral de ervaringen van het individu belangrijker zijn.
Dus, kulderzipke, niet aarzelen om die journaliste te contacteren als je je verhaal wil doen.
No one is useless in this world who lightens the burdens of another (Charles Dickens)
Werner  Man
Teamlid

Keer terug naar Oproep tot medewerking door derden