Interview afspraken over de kinderen na een relatiebreuk

Oproepen ons toegezonden via mail

Interview afspraken over de kinderen na een relatiebreuk

Berichtdoor ELM » do 01 nov, 2018 23:19

Hallo

Ik ben Emma, ik ben zelf kind van gescheiden ouders en voor mijn bachelor moet ik een interview afnemen rond de afspraken die gemaakt worden na een relatiebreuk met kinderen.

Ik zou beide ex-partners moeten kunnen interviewen (niet op hetzelfde moment). De relatiebreuk moet dateren van na 2010 en er moet minstens 1 kind zijn, die op het moment van de breuk minder dan 18 jaar was.

De man van mijn vorige koppel heeft heel erg last-minute afgezegd, dus ik ben dringend op zoek naar twee personen met een hart van goud, die een meisje in nood willen helpen.

Deze informatie wordt (anoniem) gebruikt in een onderzoek, om later meer mensen te kunnen helpen/ beter te begeleiden in deze situatie.
Als jullie interesse hebben, kan ik nog veel meer informatie geven over het interview.

Is er iemand uit Antwerpen, Gent of eender welke stad die bereikbaar is met de trein die mij zou kunnen helpen?

Met vriendelijke groeten
Emma
ELM  Niet gespecifieerd

Re: Interview afspraken over de kinderen na een relatiebreuk

Berichtdoor Catephia » vr 02 nov, 2018 20:14

Hoe lang zou het ongeveer duren? Ikzelf zie dat zien, maar geen idee of mijn ex dat ziet zitten. Plaats Oudenaarde, er zijn hier stations ( zit zelf ook wel regelmatig in Gent).
we think caged birds sing when indeed they cry
Catephia  Man

Keer terug naar Oproep tot medewerking door derden