Van alleenstaande papa naar "single"

Plaats waar je terecht kan met bedenkingen en berichten over allerhande onderwerpen
Plaats reactie
Tank

Van alleenstaande papa naar "single"

Bericht door Tank » 01 aug 2020, 20:21

Hey allemaal

Ik ben maar recent gescheiden(05/08 wordt het officieel). Normaal gezien gaat m'n dochter enkel in de weekend bij m'n ex. Nu is er natuurlijk de zomervakantieregeling waardoor ze langer bij haar mag blijven. vb maand aug: 2 weken bij haar, dan 2 weken bij mij. Niet week/week dus.(zij wou het zo)

Nu zit ik hier plots in een "leegte." De uren van 16u tot 20u(bedtijd = 20u) zijn zowat de drukste uren van een dag normaal gezien.

En uiteraard heb ik tijdens m'n huwelijk en vanaf de geboorte van m'n dochter m'n sociale netwerk verloochend. :roll: Ik kan wel met mensen afspreken, maar dat is heel beperkt. Zeker gezien er nu meer besmette personen zijn door Corona.

Ik ben begonnen met te sporten. Maar dat is maar 1u/dag en voor de rest heel veel gewandeld vandaag.

Morgen zal ik mijn meter eens gaan bezoeken, maar de dagen zijn wel saai en lang zeg :shock:

Op dagen dat m'n dochter er niet is, voel ik me een "single". Héél raar.

Mijn vraag is: wat zijn jullie hobby's als alleenstaande mama's/papa's?

Werner
Teamlid

Re: Van alleenstaande papa naar "single"

Bericht door Werner » 03 aug 2020, 09:50

Tank schreef:
01 aug 2020, 20:21
Mijn vraag is: wat zijn jullie hobby's als alleenstaande mama's/papa's?
Ik vermoed dat veel hobby's momenteel op een laag pitje draaien door de pandemie maatregelen (enfin, bij mij is dat toch zo).
Van de zaken die wel kunnen/mogen en tijd vullen doe je er al één (wandelen) - fietsen, lezen en muziek luisteren zijn enkele andere mogelijkeheden.
No one is useless in this world who lightens the burdens of another (Charles Dickens)

Plaats reactie