De koekjesfee
- Marc
- Teamlid
- Contacteer:
De koekjesfee
Een
IDEETJE voor de Sint of voor onder de Kerstboom .

“In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”
- Robert Frost -
- Robert Frost -
- Marc
- Teamlid
- Contacteer:
Re: De koekjesfee
Als je op de link klikt zie je wat meer uitleg maar een leeftijd zag' ik niet direct staan ( maar dat is dan ook weer geen garantiezippie schreef:Voor welke leeftijd? Jongen? Meisje?

“In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”
- Robert Frost -
- Robert Frost -
http://www.dekoekjesfee.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Een heel fabriekje waar je allerlei spulletjes kan kopen voor taart- en cupcake versieringen. Het is meer voor volwassenen dan voor kinderen. Het gaat hier eigenlijk over figuren maken op taarten/cup cakes, of een taart die in een bepaald figuur wordt gemaakt die kinderen leuk vinden.
Een heel fabriekje waar je allerlei spulletjes kan kopen voor taart- en cupcake versieringen. Het is meer voor volwassenen dan voor kinderen. Het gaat hier eigenlijk over figuren maken op taarten/cup cakes, of een taart die in een bepaald figuur wordt gemaakt die kinderen leuk vinden.
inderdaad geen boek voor kinderen, is bedoeld voor de creatieve mama's die hun kinderen willen verwennen met prachtige taarten en cupcakes
Ik heb hier reeds 2 (bak)boeken van. 

Zo braaf geweest?Mams schreef:Ik heb hier reeds 2 (bak)boeken van.

ouders kunnen weten en tegelijk zo hulpeloos zijn
De rest is van andere auteurs.Liesiii schreef:Zo braaf geweest?Mams schreef:Ik heb hier reeds 2 (bak)boeken van.