msn
msn
mijn msn staat nergens zichtbaar, toch krijg ik nu dagelijks een 3tal aanvragen van mensen die mij willen toevoegen. 1 keer heb ik op ok gedrukt en aan de foto erbij (een tanga) was me snel duidelijk dat dit niet pluis zat. Dus direct terug weggegooid.
Maar hoe kan het dat mensen mij weten te vinden?
Maar hoe kan het dat mensen mij weten te vinden?
Laatst kreeg ik een mail van een forum waarop ik regelmatig ga lezen met alle mailadressen van alle forumgebruikers in het aan-veld verstuurd vanuit een hotmail account. Ik reageer naar die admins toe dat ik het allerminst waardeer, en krijg een scheldmail terug dat ik niet moet zeveren...Zima schreef:Misschien omdat vele mensen nog van die gimmicks rondsturen zonder de email adressen onzichtbaar te zetten.
Daaraan zie je dat veel mensen echt non-chalant omgaan met mailadressen van iemand anders

Als ik de vraag krijg van iemand om hem/haar toe te voegen op MSN en ik ken de persoon niet, weiger ik sowieso.
Nic
als je die gesprekken combineerd met een deftige IP-trace kan je heel veel, hoe denk je dat de CCU werkt anders.robijntje schreef:je mag dat laten registreren maar dan kun je er nog niets mee doen want wie zegt dat je dat niet "zelf" allemaal heb geschreven. Voor wie een beetje in excel of word kan werken is dat geen enkel probleem
And i love tracking them down!
Dit zal ik dan tegenspreken, ik heb ze als bewijstukken kunnen indienen.robijntje schreef:heb ook nog msn gesprekken uitgeprint liggen maar hoe je het draait of keert je kan daar niets mee aanvangen, heb daar ook mee naar rechtbank gewest en de rechter wou het zelfs niet bekijken
Hangt af van de aard van klacht mss...
Aan de horizon schitteren mijn idealen.
Ze lijken onbereikbaar.
Maar vol vertrouwen in hun schoonheid
volg ik de weg die ze mij wijzen.
Ze lijken onbereikbaar.
Maar vol vertrouwen in hun schoonheid
volg ik de weg die ze mij wijzen.
same here, heeft hem stukken van mensen gekost , die kuren van zijn madame. (en waarschijnlijk zal hij dat ook niet betaald hebben, maar dat zal me nu eens worst wezen)Manouchi schreef:Dit zal ik dan tegenspreken, ik heb ze als bewijstukken kunnen indienen.robijntje schreef:heb ook nog msn gesprekken uitgeprint liggen maar hoe je het draait of keert je kan daar niets mee aanvangen, heb daar ook mee naar rechtbank gewest en de rechter wou het zelfs niet bekijken
Hangt af van de aard van klacht mss...
Greetz Miaauw
domme vraag
ja heel domme vraag waarschijnlijk
maar hoe geraken jullie allemaal aan die "avatars" in je berichten? ik zie gewoon niet hoe en waar ik dat kan vinden! en het mag dan nog niet meer zijn dan 10kb!!!!
maar hoe geraken jullie allemaal aan die "avatars" in je berichten? ik zie gewoon niet hoe en waar ik dat kan vinden! en het mag dan nog niet meer zijn dan 10kb!!!!
Re: domme vraag
emotions bedoel jeHilde schreef:ja heel domme vraag waarschijnlijk
kun je overnemen van je vrienden als die nieuwe hebben
gewoon rechts klikken erop en toevoegen
voor de rest vind ik een overdaad aan emotions moeilijk leesbaar, soms moet je da uitzetten .. kun je dus ook
je hebt ook er standaard inzitten op msn
greetings
The power of love
A force from above
Cleaning my soul
The power of love
A force from above
A sky-scraping dove
A force from above
Cleaning my soul
The power of love
A force from above
A sky-scraping dove
je zoekt een avatar die je aanstaat... op het netHilde schreef:nee, Nickyboy, ik bedoel '"avatars", maar m'n topic staat verkeerdelijk onder msn, ik had er 'n nieuw onderwerp van moeten maken.
jeweetwel, die afbeeldingen die jullie onder je naam zetten
ik denk zelfs dat er uitleg hier ergens op staat hoe of wa
team, help eens
zie hier onder bvb www.houvast.be/phpBB2/viewtopic.php?t=3424
The power of love
A force from above
Cleaning my soul
The power of love
A force from above
A sky-scraping dove
A force from above
Cleaning my soul