msn

Vragen en antwoorden over het gebruik van allerhande internettoepassingen.
Plaats reactie
Bri

msn

Bericht door Bri » 10 sep 2008, 15:31

mijn msn staat nergens zichtbaar, toch krijg ik nu dagelijks een 3tal aanvragen van mensen die mij willen toevoegen. 1 keer heb ik op ok gedrukt en aan de foto erbij (een tanga) was me snel duidelijk dat dit niet pluis zat. Dus direct terug weggegooid.

Maar hoe kan het dat mensen mij weten te vinden?

130718

Bericht door 130718 » 10 sep 2008, 17:17

oh da's raar, heb ik bij msn nog nooit gehad, bij icq vroeger echter wel..
zou het niet gewoon uitproberen zijn, zoeken welke mails er werken en welke niet?

miriam

Bericht door miriam » 10 sep 2008, 17:28

ja zima had ik vorige week zelfs 3 x
en de eerste keer dacht ik ,zal die wel kennen.

en ik kreeg het antwoordt van ,ha slaaf.
Nu moeten ze maar verwittigen hoor want voeg hier ook niamand meer toe.

Bri

Bericht door Bri » 10 sep 2008, 17:49

Misschien omdat vele mensen nog van die gimmicks rondsturen zonder de email adressen onzichtbaar te zetten.

Khad daarom op een ander email adres al zoveel spam dat ik moeten veranderen ben.

Cyber
Contacteer:

Bericht door Cyber » 10 sep 2008, 18:08

Zima schreef:Misschien omdat vele mensen nog van die gimmicks rondsturen zonder de email adressen onzichtbaar te zetten.
Laatst kreeg ik een mail van een forum waarop ik regelmatig ga lezen met alle mailadressen van alle forumgebruikers in het aan-veld verstuurd vanuit een hotmail account. Ik reageer naar die admins toe dat ik het allerminst waardeer, en krijg een scheldmail terug dat ik niet moet zeveren...

Daaraan zie je dat veel mensen echt non-chalant omgaan met mailadressen van iemand anders :-(

Als ik de vraag krijg van iemand om hem/haar toe te voegen op MSN en ik ken de persoon niet, weiger ik sowieso.

Nic

130718

Bericht door 130718 » 10 sep 2008, 18:17

ja ik weiger dat ook gewoon.

cosy

Bericht door cosy » 10 sep 2008, 18:27

Idem dito hoor. Bij mij komt er niemand meer op mijn msn die ik niet ken.
Heb trouwens nog alle prints van gesprekken van zo iemand die ter slechter trouw op mijn msn stond jaren geleden.

robijntje

Bericht door robijntje » 10 sep 2008, 21:47

heb ook nog msn gesprekken uitgeprint liggen maar hoe je het draait of keert je kan daar niets mee aanvangen, heb daar ook mee naar rechtbank gewest en de rechter wou het zelfs niet bekijken :cry:

cosy

Bericht door cosy » 10 sep 2008, 21:50

robijntje schreef:heb ook nog msn gesprekken uitgeprint liggen maar hoe je het draait of keert je kan daar niets mee aanvangen, heb daar ook mee naar rechtbank gewest en de rechter wou het zelfs niet bekijken :cry:
Idd Robijntje. Maar het staat wel geregistreerd ze.

robijntje

Bericht door robijntje » 10 sep 2008, 22:00

je mag dat laten registreren maar dan kun je er nog niets mee doen want wie zegt dat je dat niet "zelf" allemaal heb geschreven. Voor wie een beetje in excel of word kan werken is dat geen enkel probleem :wink:

miaauw

Bericht door miaauw » 10 sep 2008, 22:15

robijntje schreef:je mag dat laten registreren maar dan kun je er nog niets mee doen want wie zegt dat je dat niet "zelf" allemaal heb geschreven. Voor wie een beetje in excel of word kan werken is dat geen enkel probleem :wink:
als je die gesprekken combineerd met een deftige IP-trace kan je heel veel, hoe denk je dat de CCU werkt anders.

And i love tracking them down!

Manouchi

Bericht door Manouchi » 10 sep 2008, 23:00

robijntje schreef:heb ook nog msn gesprekken uitgeprint liggen maar hoe je het draait of keert je kan daar niets mee aanvangen, heb daar ook mee naar rechtbank gewest en de rechter wou het zelfs niet bekijken :cry:
Dit zal ik dan tegenspreken, ik heb ze als bewijstukken kunnen indienen.
Hangt af van de aard van klacht mss...
Aan de horizon schitteren mijn idealen.
Ze lijken onbereikbaar.
Maar vol vertrouwen in hun schoonheid
volg ik de weg die ze mij wijzen.

miaauw

Bericht door miaauw » 11 sep 2008, 06:00

Manouchi schreef:
Dit zal ik dan tegenspreken, ik heb ze als bewijstukken kunnen indienen.
Hangt af van de aard van klacht mss...
same here, heeft hem stukken van mensen gekost , die kuren van zijn madame. (en waarschijnlijk zal hij dat ook niet betaald hebben, maar dat zal me nu eens worst wezen)

Greetz Miaauw

Bri

Bericht door Bri » 11 sep 2008, 08:21

Ik kreeg laatst wel van een kennis een soort virus.... 'videobloggen'.... kheb die email open gedaan maar geen attachments geopend.

t'zou ook daaraan liggen.

Dus als jullie iets krijgen met als hoofding 'videobloggen'.... gewoon direct weggooien.

090328

domme vraag

Bericht door 090328 » 24 sep 2008, 13:42

ja heel domme vraag waarschijnlijk
maar hoe geraken jullie allemaal aan die "avatars" in je berichten? ik zie gewoon niet hoe en waar ik dat kan vinden! en het mag dan nog niet meer zijn dan 10kb!!!!

Nickyboy

Re: domme vraag

Bericht door Nickyboy » 24 sep 2008, 13:48

Hilde schreef:ja heel domme vraag waarschijnlijk
maar hoe geraken jullie allemaal aan die "avatars" in je berichten? ik zie gewoon niet hoe en waar ik dat kan vinden! en het mag dan nog niet meer zijn dan 10kb!!!!
emotions bedoel je
kun je overnemen van je vrienden als die nieuwe hebben
gewoon rechts klikken erop en toevoegen

voor de rest vind ik een overdaad aan emotions moeilijk leesbaar, soms moet je da uitzetten .. kun je dus ook

je hebt ook er standaard inzitten op msn

greetings
The power of love
A force from above
Cleaning my soul
The power of love
A force from above
A sky-scraping dove

090328

Bericht door 090328 » 24 sep 2008, 13:54

nee, Nickyboy, ik bedoel '"avatars", maar m'n topic staat verkeerdelijk onder msn, ik had er 'n nieuw onderwerp van moeten maken.
jeweetwel, die afbeeldingen die jullie onder je naam zetten

Bri

Bericht door Bri » 24 sep 2008, 13:56

je klikt hier op je profiel Hilde, onderaan kan je dan een url van een tekening of foto ingeven. Iets dat je ergens vindt op het net. Als het lukt zie je dat direkt. :wink:

Nickyboy

Bericht door Nickyboy » 24 sep 2008, 14:06

Hilde schreef:nee, Nickyboy, ik bedoel '"avatars", maar m'n topic staat verkeerdelijk onder msn, ik had er 'n nieuw onderwerp van moeten maken.
jeweetwel, die afbeeldingen die jullie onder je naam zetten
je zoekt een avatar die je aanstaat... op het net

ik denk zelfs dat er uitleg hier ergens op staat hoe of wa
team, help eens

zie hier onder bvb www.houvast.be/phpBB2/viewtopic.php?t=3424
The power of love
A force from above
Cleaning my soul
The power of love
A force from above
A sky-scraping dove

Plaats reactie