Fysieke geheugendump.

Vragen en antwoorden over het gebruik van allerhande internettoepassingen.
Cyber
Contacteer:

Bericht door Cyber » 16 nov 2008, 20:12

Yyssolde schreef:...en kiest met de rechtermuisknop 'knippen'...
NOOIT werken met knippen als je belangrijke data wil verplaatsen, als het proces om één of andere reden onderbroken wordt riskeer je je gegevens kwijt te zijn, of een deel ervan.

Altijd met kopiëren werken en als je je gegevens nagekeken hebt, kan je de oorspronkelijke verwijderen.

Dit is een tip uit eigen ondervinding ;)

Nic

Ps: Speciaal voor Knofke :) ;)

130718

Bericht door 130718 » 16 nov 2008, 20:21

Cyber schreef:
Yyssolde schreef:...en kiest met de rechtermuisknop 'knippen'...
NOOIT werken met knippen als je belangrijke data wil verplaatsen, als het proces om één of andere reden onderbroken wordt riskeer je je gegevens kwijt te zijn, of een deel ervan.

Altijd met kopiëren werken en als je je gegevens nagekeken hebt, kan je de oorspronkelijke verwijderen.

Dit is een tip uit eigen ondervinding ;)

Nic
inderdaad ik kopieer ook en knip dan... als ikz eker ben want heb ook al stommiteiten gedaan op die manier.. hehe

yyssolde

Bericht door yyssolde » 16 nov 2008, 20:57

:wink: Ik had 'knippen' gezegd omdat het al ging over een map met kopies van de bestanden.

Maar anders geef ik je gelijk hoor, kies ik ook eerder voor kopieren.

Iggy

Bericht door Iggy » 17 nov 2008, 10:15

cactus schreef:
Iggy schreef:
miaauw schreef:brand uw data eerst op een cdke, dan gaat ze niet verloren.

Ik heb die cd-brander nog nooit gebruikt ( :roll: ). Ik heb een ongeopend doosje staan: CD-R 80 SQ 700MB. Hoe ga ik tewerk eenvoudig uitgelegd?

Iggy
Een cd branden onder XP is inderdaad nodeloos ingewikkeld, niet simpel uit te leggen.

Hoewel deze uitleg (klikken) niet slecht is. Neem geen aanstoot aan het feit dat hij van een seniorensite komt, ik heb ook maar gegoogeld. ;-)

Begin in alle geval al met dat doosje te openen Iggy ;-)

C
Met die uitleg zal het lukken denk ik. Vanaf wanneer ben je eigenlijk een 'senior'? Als er een 5 voor staat? In mijn geval op PC-gebied mss eerder. Bedankt. :wink:

Gentil

Plaats reactie