Muziek.

Vragen en antwoorden over het gebruik van allerhande internettoepassingen.
Plaats reactie
Iggy

Muziek.

Bericht door Iggy » 09 dec 2008, 10:03

Welke site is het veiligst om muziek van te downloaden.
Bedankt

Iggy
Wees jezelf en relativeer, wees zoals een veer :-)

Iggy

miaauw

Bericht door miaauw » 09 dec 2008, 10:14

itunes, maar dat is betalend.

Alle vormen van downloaden zijn trouwens autheursrechtelijk beschermd en dus als je er niet voor betaald is het illegaal, tenzij dat de autheur zijn dingen gratis ter beschikking stelt (dream on).

Iggy ik vrees dat je weer dingen vraagt waar mensen geen antwoord op mogen geven.

Wij moeten ook de wet volgen he.

(enne wil jij nu echt gaan downloaden met die pc die vanalles mankeert ? herinstaleer dat ding eerst eens deftig of binnenkort gaat het helemaal fout !)

Greetz Miaauw

Iggy

Bericht door Iggy » 09 dec 2008, 10:43

Vroeger deden mijn dochters dat, ik niet. Als het illegaal is, laat maar dan.

Iggy
Wees jezelf en relativeer, wees zoals een veer :-)

Iggy

miaauw

Bericht door miaauw » 09 dec 2008, 10:48

uiteraard is dat illegaal, anders zou er geen enkele cd nog verkocht worden :wink:

130718

Bericht door 130718 » 09 dec 2008, 11:23

ik dacht dat je een liedje ene keer mocht downloaden zonder dat ze er iets aan konden doen. bedoel zolang het niet voor de verkoop van cd's is, en dus voor jezelf maken ze er geen spel van.
ik doe het wel es, al wilt dat spel hier nu weer niet werken...
maar kmerk wel als je die muziek te lang op de pc laat staan en dan op een cd zet er fouten in zitten, hoe dat komt weet ik niet echt.

maar als ik echt muziek graag hoor koop ik toch nog de cd

Cyber
Contacteer:

Bericht door Cyber » 09 dec 2008, 12:35

dropke schreef:ik dacht dat je een liedje ene keer mocht downloaden zonder dat ze er iets aan konden doen. bedoel zolang het niet voor de verkoop van cd's is, en dus voor jezelf maken ze er geen spel van.
ik doe het wel es, al wilt dat spel hier nu weer niet werken...
maar kmerk wel als je die muziek te lang op de pc laat staan en dan op een cd zet er fouten in zitten, hoe dat komt weet ik niet echt.

maar als ik echt muziek graag hoor koop ik toch nog de cd
Neen hoor, illegaal downloaden is en blijft illegaal. :) Uiteraard zal niemand vallen over enkele songs maar de kans op vervolging is echt wel reëel hoor.

En via I-tunes of andere legale downloadsites is het nu echt niet zo duur en de kwaliteit is stukken beter.

Normaal zou de kwaliteit moeten blijven maar andere factoren in je pc (spyware, virussen en andere brol) kunnen er wel voor zorgen dat mp3's (of andere muziekbestanden) corrupt worden.

Grtjs,

Nic

Houvast-team

Bericht door Houvast-team » 11 dec 2008, 19:10

Enkele berichten uit deze topic werden verwijderd: ééntje met links naar sites waarvan het team niet zeker is dat de inhoud volledig legaal is, de rest met een discussie hierover.

De motivatie hiervan wordt enkel met de onmiddellijk betrokkene besproken.

Met vriendelijke groeten,

Het Houvast-team

Plaats reactie