DIVX omzetten naar DVD

Vragen en antwoorden over het gebruik van allerhande internettoepassingen.
miaauw

Bericht door miaauw » 21 dec 2008, 11:56

Tja Cyber,

Ik heb alle begrip voor je gevoel hierbij, idd software ontwikkelen is hard werken (vooral voor de geest).

Maar gelukkig bestaat er nog zoiets als open-source software, want ook al apprecieer je het werk van velen, dat wil nog niet zeggen dat de centen er zijn om het te betalen.

Enne misschien bedoelde Nickyboy in bovenstaande zin dat hij op zoek zou gaan naar een free-ware alternatief voor de winavi., al is de formulering dan wel een beetje ongelukkig uiteraard.

Enfin, ik kan geen gedachten lezen.

Ik ben alleen indachtig met de pc's die ik op het werk dagelijks moet wisselen en die ook vol staan met .avi bestanden, en deze moeten helaas gestransfereerd worden, want blijkt dat het in 9/10 gevallen idd op bedrijfspresentaties gaat , ook opgeslagen in een divx formaat.

Ik wou hierin ook streng zijn en filteren , maar bij nader inzien toch maar niet doen.

Greetz Miaauw

Nickyboy

Bericht door Nickyboy » 21 dec 2008, 13:00

Werner schreef: Dus, Nickyboy, als ik het goed begrepen heb ben je geïnteresseerd in een gratis software die ongeveer doet wat je vraagt? :wink:
kijk zo antwoorden had ik nodig of ja idd moest ik zo geformuleerd hebben

allee juiste omschrijvingen over iets kan ik ook niet weten

Cyber schreef:Ja ik heb je een pb gestuurd, ik zie niet in wat daar verkeerd aan is. Dus als je iemand een pb stuurt, ben je een klein kind? Dan zit het hier vol op het forum.
dis de manier waarop hé
Cyber schreef: Iedereen ligt wel eens overhoop met iemand anders, maar om te zeggen dat ik hier met verschillende mensen overhoop zou liggen? Waar haal je die info, je bronnen zijn niet correct dan hoor.
lees gewoon eens Hv af, zul je het zelf wel merken
Cyber schreef: Ik heb gewoon gezegd dat ik het erg vond dat je liever via via een illegale versie op de kop tikt dan er ocharme 20 euro voor te betalen.
nee ik wil er idd niet voor betalen, er bestaan genoeg prgm die ik nu ga zoeken op de aangeboden linken enz

ja mijn portemenee is de uwe nie hé
Cyber schreef: En of ik ex-teamlid ben of niet, dat heeft hiermee geen bal te maken.Nic
heeft er veel mee te maken
Cyber schreef:En daarop ben ik serieus afgerekend hier, kreeg ik vernederende en kinderlijke reacties van nickyboy
idem van uwentwege

maar ja Pb mag je niet openbaar maken..
miaauw schreef:Enne misschien bedoelde Nickyboy in bovenstaande zin dat hij op zoek zou gaan naar een free-ware alternatief voor de winavi., al is de formulering dan wel een beetje ongelukkig uiteraard
ken van winavi zelfs de juiste werking niet

maar sjoit trek mijn plan wel
als computerleek vraag je beter niets of krijg je de mogelijkheid niet om dingen beter te formuleren

en nu kan je me verder afmaken..
The power of love
A force from above
Cleaning my soul
The power of love
A force from above
A sky-scraping dove

Cyber
Contacteer:

Bericht door Cyber » 21 dec 2008, 13:11

Nickyboy schreef:en nu kan je me verder afmaken..
Zoals ik reeds schreef, voor mij is dit hoofdstuk afgesloten. En uiteindelijk is het niet mijn bedoeling om je af te maken, ook al zie jij dat blijkbaar anders...

Nic

leeuw

Bericht door leeuw » 21 dec 2008, 13:25

je kan dat via alcohol 100 % ook en is gratis te downloaden

cactus
Contacteer:

Bericht door cactus » 21 dec 2008, 13:30

Nickyboy schreef:
Cyber schreef: En of ik ex-teamlid ben of niet, dat heeft hiermee geen bal te maken.Nic
heeft er veel mee te maken
Heeft (denk ik) wel een beetje mee te maken, Cyber heeft er ooit als teamlid mee moeten op toezien dat hier geen illegale links en aanverwanten werden geplaatst, en zelfs als gewoon lid neemt hij die taak nog af en toe op zich, en hij heeft gelijk. Tips en tricks voor hacken en cracken horen hiet niet thuis. Wees gewoon wat voorzichtiger met de formulering van je vragen inzake deze materie Nicky, zo blijven we allemaal dikke vrienden en zal je beter geholpen worden. Wat miaauw je aanraadde "AGK", kan je misschien eens proberen, maar ik blijf bij mijn antwoord dat ik hoger al gaf: die conversie-dingen zijn ergerlijk traag, indien dit voor "veelvuldig gebruik" is/zou zijn, zoek je echt beter een andere oplossing.

C
leeuw schreef:je kan dat via alcohol 100 % ook en is gratis te downloaden
Alcohol 100% - 120% is bij mijn weten niet gratis (shareware, dacht ik).
"every new beginning comes from some other beginnings end"
(semisonic)
www.casacampello.be

Werner
Teamlid

Bericht door Werner » 21 dec 2008, 16:24

cactus schreef:
leeuw schreef:je kan dat via alcohol 100 % ook en is gratis te downloaden
Alcohol 100% - 120% is bij mijn weten niet gratis (shareware, dacht ik).
Chapeau hoor.
Ik had niet eens door dat het over software ging. :oops:
Ik zat me af te vragen hoe je die vloeifstof door die kabels zou kunnen krijgen. :wink:
No one is useless in this world who lightens the burdens of another (Charles Dickens)

20100226

Bericht door 20100226 » 21 dec 2008, 19:31

cactus schreef: Alcohol 100% - 120% is bij mijn weten niet gratis (shareware, dacht ik).
In mijn stamcafé en samen met vrienden is Alcohol inderdaad shareware :)
En zeker niet gratis :roll:

Plaats reactie