gewoon bij zoeken Hv goes undergound intypen en je krijgt de groep direct te zienchance schreef:Ik zit ook op facebook sinds een maand of 2, maar hoe kan je groepen opzoeken? Ik vind hv goes underground niet. Ben ook we eens benieuwd hoe jullie eruit zien, als je tenminste een fotoke geplaatst hebt.
groetjes,
Chance
The power of love
A force from above
Cleaning my soul
The power of love
A force from above
A sky-scraping dove
A force from above
Cleaning my soul
The power of love
A force from above
A sky-scraping dove
Ah ok, dan is 't goeSatur9 schreef:Omdat Facebook overal is sjoeNathesi schreef:Waarom staat dit onder 'De nieuwe keukentafel'?

(het was maar een vraag hoor

Op een dag ontmoetten Vriendschap en Liefde elkaar. Liefde vroeg: "Waarom besta jij, terwijl ik al besta?"
Vriendschap glimlachte en zei: "Om een glimlach te brengen waar jij tranen achterlaat"
Vriendschap glimlachte en zei: "Om een glimlach te brengen waar jij tranen achterlaat"
Had dit maar achteraf gezien dat dit onder de nieuwe keukentafel stond. Zo erg is da niet hé. Maar eigenlijk heb je gelijk. Dus sorry.Nathesi schreef:Waarom staat dit onder 'De nieuwe keukentafel'?
Er zijn ergere dingen dan dat!
Geplaatst na 39 minuten 37 seconden:
Ligt da nu aan ik?Nickyboy schreef:gewoon bij zoeken Hv goes undergound intypen en je krijgt de groep direct te zienchance schreef:Ik zit ook op facebook sinds een maand of 2, maar hoe kan je groepen opzoeken? Ik vind hv goes underground niet. Ben ook we eens benieuwd hoe jullie eruit zien, als je tenminste een fotoke geplaatst hebt.
groetjes,
Chance
Ik vind de groep "HV goes underground" langs geen kanten.
zelfs bij groepen krijg ik deze niet te zien als ik deze ga opzoeken.
Hmm, het knopje "groepen zoeken" is in de nieuwe interface precies goed verstopt....
Tik iets (maakt niet uit wat) in het vakje zoeken en druk op "zoek". Klik daarna in je resulaten op het tabblad "groepen" en tik daar dan "HV goes underground", en dan zoek je nog eens...
In de vorige versie van de site was het eenvoudiger...
C
Tik iets (maakt niet uit wat) in het vakje zoeken en druk op "zoek". Klik daarna in je resulaten op het tabblad "groepen" en tik daar dan "HV goes underground", en dan zoek je nog eens...
In de vorige versie van de site was het eenvoudiger...
C
Voeg 'Belgium' toe aan je netwerken, en zoek dan nog eens 
(bovenaan op 'Instellingen', en dan het tabblad 'Netwerken')
Geplaatst na 3 minuten 44 seconden:

(bovenaan op 'Instellingen', en dan het tabblad 'Netwerken')
Geplaatst na 3 minuten 44 seconden:
Als je in het vakje 'zoeken' bovenaan 'HV goes underground' intikt heb je het ook direct hoor, alleen niet als je niet in het netwerk 'Belgium' zit.cactus schreef:Hmm, het knopje "groepen zoeken" is in de nieuwe interface precies goed verstopt....
Op een dag ontmoetten Vriendschap en Liefde elkaar. Liefde vroeg: "Waarom besta jij, terwijl ik al besta?"
Kan zijn, ik ga me nu niet ook niet uitschrijven van het netwerk Belgium om dat te testen he... weet je wat, voor ene keer geloof ik je (anes)thesiNathesi schreef:Als je in het vakje 'zoeken' bovenaan 'HV goes underground' intikt heb je het ook direct hoor, alleen niet als je niet in het netwerk 'Belgium' zit.

C
Ik ook niet hoor, ik heb gewoon een nieuwe acount genomen om het uit te testencactus schreef:Kan zijn, ik ga me nu niet ook niet uitschrijven van het netwerk Belgium om dat te testen he... weet je wat, voor ene keer geloof ik je (anes)thesiNathesi schreef:Als je in het vakje 'zoeken' bovenaan 'HV goes underground' intikt heb je het ook direct hoor, alleen niet als je niet in het netwerk 'Belgium' zit.![]()

(wat dacht je... zou ik dat zomaar zeggen zonder het zeker te weten?

Bij 'netwerknaam' vul je 'Belgium' in. Je klikt op 'Lid worden van een netwerk. Als je dat gedaan hebt ben je lid van het netwerk 'Belgium'.miriam66 schreef:ik zie nergens belgium staan hoor.
als ik bij netwerken kom en belgium intik kom ik bij alles behalve bij hv.
Vervolgens schrijf je in het vakje 'Zoeken' (bovenaan, naast 'Afmelden') "HV goes underground" en je drukt op enter.