Internet explorer 7

Vragen en antwoorden over het gebruik van allerhande internettoepassingen.
Loekie

Internet explorer 7

Bericht door Loekie » 02 okt 2009, 20:01

Ik gebruik sedert langere tijd Internet explorer 7. Geen probleem tot nu toe.
Sedert een tijdje: bij elke klik "verkleint" er telkens meer en meer een witte band onderaan... Als ik zo een tijdje doorga heb ik uiteindelijk niks meer zichtbaar.
Het windows venster blijft echter even groot.
Een minimise/maximise herstelt het weer...

Iemand een idee ?
Life is a song - sing it
Life is a game - play it
Life is a challenge - meet it
Life is a dream - realize it
Life is a sacrifice - offer it
Life is love - enjoy it ... (but don't overdo it ...)

Werner
Teamlid

Re: Internet explorer 7

Bericht door Werner » 02 okt 2009, 20:08

Loekie schreef:Iemand een idee ?
Firefox gebruiken. 8)
No one is useless in this world who lightens the burdens of another (Charles Dickens)

Loekie

Bericht door Loekie » 02 okt 2009, 20:37

Als dat nu niet het antwoord was dat ik had verwacht :-)

'k Wil gewoon weten wat er gaande is eigenlijk, en hoe ik dat kan oplossen...

Zal wel eens een andere brower intalleren op termijn. Hebben anderen me ook al gezegd, maar kids zijn deze ook gewoon hé.
Life is a song - sing it
Life is a game - play it

cactus
Contacteer:

Bericht door cactus » 02 okt 2009, 20:42

Loekie schreef:Zal wel eens een andere brower intalleren op termijn
Allez Loekie, je doet precies of dat is een "project" van 'k-zal-u-gaan-hebben.
Dat is just 1 minuut werk, neemt al je settings/favorieten van IE automatisch over, en qua functionaliteit is dat bijna net hetzelfde. Het werkt alleen beter. ;-)

C
"every new beginning comes from some other beginnings end"
(semisonic)
www.casacampello.be

Loekie

Bericht door Loekie » 02 okt 2009, 21:21

Zal eens proberen...
Life is a song - sing it
Life is a game - play it

Manouchi

Re: Internet explorer 7

Bericht door Manouchi » 02 okt 2009, 21:22

Loekie schreef:Iemand een idee ?
Afkicken? :lol: 8) :wink:
Aan de horizon schitteren mijn idealen.
Ze lijken onbereikbaar.
Maar vol vertrouwen in hun schoonheid
volg ik de weg die ze mij wijzen.

Nathesi

Bericht door Nathesi » 02 okt 2009, 22:14

Loekie schreef:Als dat nu niet het antwoord was dat ik had verwacht :-)
Als je het antwoord kent, waarom vraag je het dan? 8-)

Grapje hé ;) Ik zou ook echt niet weten waar dat aan zou kunnen liggen...
Op een dag ontmoetten Vriendschap en Liefde elkaar. Liefde vroeg: "Waarom besta jij, terwijl ik al besta?"
Vriendschap glimlachte en zei: "Om een glimlach te brengen waar jij tranen achterlaat"

Bieke

Bericht door Bieke » 02 okt 2009, 23:40

virus?

Elly

Bericht door Elly » 03 okt 2009, 08:46

Geen antwoord op je vraag, maar je bent niet alleen! Ik had enkele maanden geleden net hetzelfde voor. Dit nadat ik de updates, aangegeven onderaan mijn scherm in zo'n geel schildje met een uitroepteken (ik ben een leek, dus ik weet totaal niet hoe dat ding heet :wink: ), had geïnstalleerd. Ik ben teruggegaan naar een herstelpunt en 't probleem was opgelost. Maar nu zit ik natuurlijk met het feit dat ik geen updates meer durf doen...
Sinds enkele weken staat hier én IE én Firefox op de pc. Smartschool van de dochter werkte niet meer in de IE die hier geïnstalleerd is (ik kan niet vinden dewelkde dit is). Ze had de keuze, een hogere IE installeren of Firefox en ze heeft dus blijkbaar voor dat laatste gekozen. Als ik IE er nu wil afzwieren wat moet ik dan in die 'ene minuut' waar cactus :) het over heeft doen? En wat met Outlook Express, want daar staat dat die dezelfde internet-verbindingsinstelling gebruikt als Internet Explorer?
Een fatsoenlijk mens beledigt mij niet, een onfatsoenlijk mens kan mij niet beledigen...

121003

Bericht door 121003 » 03 okt 2009, 09:17

Je moet Internet Explorer er niet afzwieren (beter niet zelfs, zit veel te veel verweven met het besturingssysteem), je laat 'm gewoon voor wat ie is en gebruikt Firefox.

Cyber
Contacteer:

Bericht door Cyber » 03 okt 2009, 11:41

Elly schreef: (ik kan niet vinden dewelkde dit is)
Dat vind je bij "over Internet Explorer" in één van de laatste menuutjes. Zelfde principe als bij de meeste programma's.

Grtjs,

Nic

Loekie

Bericht door Loekie » 04 okt 2009, 08:56

Heb voorlopig voor een herstelpunt gekozen: probleem opgelost.
Thx
Life is a song - sing it
Life is a game - play it

PattiS
Contacteer:

Bericht door PattiS » 05 okt 2009, 08:45

Heb hetzelfde aan de hand gehad en evenmin zin om firefox te bezigen :evil:

Bij mij was het probleem opgelost met een update van java en flashplayer.
The Cure for boredom is curiosity.
There is no cure for curiosity. (D.P.)

Cyber
Contacteer:

Bericht door Cyber » 05 okt 2009, 09:10

PattiS schreef:Heb hetzelfde aan de hand gehad en evenmin zin om firefox te bezigen :evil:

Bij mij was het probleem opgelost met een update van java en flashplayer.
Waarom die :evil: ? Als iemand hier raad vraagt, mag men toch een veel betere oplossing voorstellen? Ik heb met mijn Firefox nog geen, 0,0, noppes problemen gehad. Mijn keuze is dan ook snel gemaakt hoor. :)

Ik begrijp echt niet waarom zoveel mensen zo weigerachtig staan tegenover een internet browser die duidelijk 'én bewezen!) stukken beter is dan Internet Exploder. Voor de rest zijn die meestal de eerste om allerhande andere brolprogramma's en spelletjes te installeren, maar Firefox eens uitproberen? Ho maar, dat doen ze niet........ Voila, ook :evil:

Nic

alahambra

Bericht door alahambra » 05 okt 2009, 10:09

ja en al die raadgevers zijn zo anti microsoft dat ze linux als operating system gebruiken :)
Ja waarom werken jullie met nog met microsoft ?

Pattis bedankt voor je bedrage :) het enig zinnige antwoord voor loekie zijn vraag.

En er zijn echt nog wel redenen om internet explorer te gebruiken...

bloempje

Bericht door bloempje » 05 okt 2009, 10:41

Cyber schreef:Waarom die :evil: ? Als iemand hier raad vraagt, mag men toch een veel betere oplossing voorstellen? Ik heb met mijn Firefox nog geen, 0,0, noppes problemen gehad. Mijn keuze is dan ook snel gemaakt hoor. :)
Omdat ik ook computerleek ben heb ik ondertss ook maar firefox geïnstalleerd toen mijn IE teveel probs begon te geven... ipv die probs op te lossen :roll:
Wil toch wel even meegeven dat bepaalde programma's toch niet optimaal werken in firefox...
(bij internetbanking zijn niet alle functies beschikbaar en ook nog een facturatieprogr. dat 'lastig' doet)
Dus, van die 0,0 klopt niet voor ieder van ons...

yyssolde

Bericht door yyssolde » 05 okt 2009, 15:31

Ik heb met explorer nog geen problemen gehad en ben nog altijd niet overtuigd van de meerwaarde van firefox.

Cyber
Contacteer:

Bericht door Cyber » 05 okt 2009, 16:04

Kijk, het gaat me niet over mensen overtuigen. Mensen die geen probleem hebben met Internet Explorer, gebruik die gerust verder. Maar schiet de mensen niet af omdat ze, ter goeder trouw, aanraden om Firefox eens te proberen. Het is net zoals enkel ander programma dat kan geïnstalleerd worden, vind je het niet goed dan kan je het met het grootste gemak de-installeren.

Het feit dat online bankingsoftware niet goed zou werken met Firefox ligt aan de makers van die software en niet aan Firefox. Omdat ik Firefox gebruik en geen Internet Explorer maakt me geen Microsoft hater, hier thuis staat een Microsoft Windows Home Server die fantastisch werk levert, ik test ook regelmatig bèta software voor Microsoft, ik werk momenteel met Windows 7 (trouwens een juweeltje in vergelijking met Vista). Ik ben enkel niet tevreden van de Internet Explorer omdat ie regelmatig een eigen leven gaat leiden en dat heb ik niet met Firefox. (ook niet met mijn banksoftware, een facturatieprogramma dat staat of valt met het gebruik van een internet browser is mijn inziens maar een crappy programma, niet? :))

En vind je Firefox geen meerwaarde? Geen probleem voor mij hoor maar breek Firefox niet af vooraleer je die ook daadwerkelijk eens gebruikt hebt. Trouwens, er is nu nog een snellere browser beschikbaar, de Google Chrome maar ik bespaar jullie de raad om die eens uit te testen. ;)

Nic

Lost

Bericht door Lost » 05 okt 2009, 16:27

Cyber schreef: Trouwens, er is nu nog een snellere browser beschikbaar, de Google Chrome maar ik bespaar jullie de raad om die eens uit te testen. ;)

Nic
Da's idd een goed programma. Ik gebruik het meer en meer.
We're all trapped.
Each of us is stuck being who we are. Sometimes we fight to change ourselves, but ultimately this has little effect.
We can change what we do, but we cannot change who we are

Werner
Teamlid

Bericht door Werner » 05 okt 2009, 16:28

Cyber schreef:Trouwens, er is nu nog een snellere browser beschikbaar, de Google Chrome maar ik bespaar jullie de raad om die eens uit te testen. ;)
Heb ik gedaan.
Die is inderdaad sneller, maar de functionaliteiten (al dan niet toegevoegd met addons) van Firefox maken dat nog steeds mijn eerste keuze. 8)
No one is useless in this world who lightens the burdens of another (Charles Dickens)

Plaats reactie