Norton (tijdelijkà uitschakelen
Norton (tijdelijkà uitschakelen
Hoe kan ik Norton tijdelijk uitschakelen?
Zou nl. verbinding met modem verhinderen of toegang tot internet explorer blokkeren en Telenet heeft me aangeraden dit even uit te schakelen om te zien of verbinding dan mogelijk is.
Alleen kan ik niet terugvinden hoe ik dat effe uitschakel.
Zou nl. verbinding met modem verhinderen of toegang tot internet explorer blokkeren en Telenet heeft me aangeraden dit even uit te schakelen om te zien of verbinding dan mogelijk is.
Re: Norton (tijdelijkà uitschakelen
www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=219889
zou je al deeltje moeten oplossen, ik herinner me ook zoiets, rechts klikken en auto protect effe afzetten..
zou je al deeltje moeten oplossen, ik herinner me ook zoiets, rechts klikken en auto protect effe afzetten..
The power of love
A force from above
Cleaning my soul
The power of love
A force from above
A sky-scraping dove
A force from above
Cleaning my soul
The power of love
A force from above
A sky-scraping dove
Je zou dit beter volledig van je pc zwieren!Katia schreef:Hoe kan ik Norton tijdelijk uitschakelen?

Er bestaan zeer goede GRATIS alternatieven.

Veni, Vidi, Velcro...
Het is de pc van mn ouders... en ik vrees dat er niets anders zal opzitten dan het eraf te smijten.
@ Nickyboy: Thanks maar het is me nog niet gelukt

Hier kun je lezen hoe je die kan verwijderen.Katia schreef:Het is de pc van mn ouders... en ik vrees dat er niets anders zal opzitten dan het eraf te smijten.

Veni, Vidi, Velcro...
Google is our friend!
"norton uitschakelen" en de eerste hit op google is:
http://service1.symantec.com/SUPPORT/IN ... enDocument
Hopelijk de juiste want je geeft geen info omtrent de versie van de Norton...
Nic
"norton uitschakelen" en de eerste hit op google is:
http://service1.symantec.com/SUPPORT/IN ... enDocument
Hopelijk de juiste want je geeft geen info omtrent de versie van de Norton...
Nic
Ik zal het de volgende keer als ik nog eens bij hen ben proberen.
Het lijkt een basisversie te zijn van Norton die alleen maar kan scannen, is dat mogelijk want ik zag op een bepaald moment de mogelijkheid om te updaten naar Norton 360 (?) dat ook "bescherming" kon bieden. Verder heb ik er niets van zien staan.
Het lijkt een basisversie te zijn van Norton die alleen maar kan scannen, is dat mogelijk want ik zag op een bepaald moment de mogelijkheid om te updaten naar Norton 360 (?) dat ook "bescherming" kon bieden. Verder heb ik er niets van zien staan.