registry booster op computer

Vragen en antwoorden over het gebruik van allerhande internettoepassingen.
Plaats reactie
caros

registry booster op computer

Bericht door caros » 23 aug 2010, 19:31

Hallo,

ik ben nieuw bij houvast en computeranalfabeet.

Paar weken geleden heeft mijn oudste dochter de computer gebruikt voor welbekende doeleinden, berichten versturen, spelletjes spelen,...

Dook daar volgens haar plots de registry booster 2010 op uit het niets.

Met gevolg dat de computer die ik van mijn bijna ex heb meegekregen en die net niet meer op stoom werkt, nu compleet onbruikbaar wordt.

Telkens ik de computer opstart begint dat spul mijn computer te scannen op registreerfouten.

Ik kan dit niet sluiten enkel stoppen met scannen, maar zou dit graag zo vlug mogelijk verwijderen als dit kon.

Misschien zit er ergens bij de houvasters iemand die mij kan verder helpen.

Heb het al aan mijn bijna ex gevraagd, die toch informaticus is, maar die wil mij en de kinderen dus ook, want die hebben voor school ook de pc nodig, eerder achteruit dan vooruit helpen.
Mocht er iemand buikbare informatie hierover hebben, dan kreeg ik die graag.

Nen dikke merci op voorhand.

Groetjes

Caros

Werner
Teamlid

Re: registry booster op computer

Bericht door Werner » 23 aug 2010, 21:16

Misschien kan deze link je helpen.

Voor de goede orde: Revo uninstaller is een (gemakkelijk) programma dat ik ook soms gebruik.
No one is useless in this world who lightens the burdens of another (Charles Dickens)

Cyber
Contacteer:

Bericht door Cyber » 23 aug 2010, 21:20

Als je het scannen kan stoppen, kan je het programma toch gewoon verwijderen? Het is een degelijk werkend programma van Uniblue, ik gebruik het zelf ook. Ofwel moet je het scannen bij het opstarten van windows uitschakelen in de instellingen van de registryscanner.

Vanzelf komt dat programma niet op je pc hoor ;) Dit is geen malware of spyware dus werd het gedownload én geïnstalleerd.

Grtz,

Nic

Cyber
Contacteer:

Bericht door Cyber » 23 aug 2010, 21:21

Waarom een ander programma gebruiken om te verwijderen als je het gewoon kan verwijderen met de uninstall van het programma zelf? :think:

Met welke windowsversie werk je? xp, vista of windows 7 of een oudere? Normaal is dat via het configuratiescherm - programma's (of software) gewoon te verwijderen. Zoek naar uniblue, klik erop en kies verwijderen.

Nic
Laatst gewijzigd door Cyber op 24 aug 2010, 03:57, 1 keer totaal gewijzigd.

caros

Bericht door caros » 24 aug 2010, 19:10

Hallo,

hier ben ik dan opnieuw.

Ben er wonder boven wonder in geslaagd om die registry booster van mijn computer te verwijderen.

De uitleg van cyber leek mij allemaal een beetje chinees ,maar heb het toch maar geprobeerd.
Hoe ik daar zelf niet ben opgekomen om dat spul te zoeken en te verwijderen.

Een vrouw zeker, en dan nog een voorzichtige vrouw.

Dus werner heb jouw methode niet meer moeten uitproberen.

Hoop nu wel dat enkel dat blauw monster van mijn pc is, want op een bepaald ogenblik kreeg ik de melding dat, als ik het spul wou verwijderen, het gevolgen zou hebben voor alle gebruikers.

Ik en mijn twee kinderen kunnen nl afzonderlijk aanloggen.

Bon tis gebeurd, rest mij alleen nog de twee bereidwillige helpers van houvast hartelijk te bedanken.

Misschien kan ik jullie ooit nog wel eens een wederdienst bewijzen, zal zeker niet op informaticagebied zijn.

Groetjes

Caros

Cyber
Contacteer:

Bericht door Cyber » 24 aug 2010, 19:20

Blij te lezen dat het gelukt is :)

Groetjes,

Nic

Nathesi

Bericht door Nathesi » 24 aug 2010, 20:12

caros schreef:Hoop nu wel dat enkel dat blauw monster van mijn pc is, want op een bepaald ogenblik kreeg ik de melding dat, als ik het spul wou verwijderen, het gevolgen zou hebben voor alle gebruikers.
Daar hoef je je geen zorgen over te maken, dat betekent gewoon dat dat programma ook voor andere gebruikers niet meer beschikbaar zal zijn (logisch als het verwijderd is) ;)
Op een dag ontmoetten Vriendschap en Liefde elkaar. Liefde vroeg: "Waarom besta jij, terwijl ik al besta?"
Vriendschap glimlachte en zei: "Om een glimlach te brengen waar jij tranen achterlaat"

caros

Bericht door caros » 25 aug 2010, 19:45

Hallo,

hier ben ik dan nog ne keer.

Heb deze avond de methode van Werner toegepast, niet omdat ik het leuk vind ne keer iets uit te proberen.

Geloof het of niet, toen ik vandaag mijn computer opstartte begon de Registry Booster doodleuk mijn computer te scannen precies of er was gisteren niks gebeurd.

Natuurlijk vond ik het dit keer niet terug in mijn programma's, had het daar weldegelijk verwijderd.

Ik hoop dat ik er nu echt vanaf ben.

Zoniet zullen jullie het hier binnenkort wel lezen.

Groetjes

Caros

Plaats reactie