Ongewilde link naar datingsites?
Ongewilde link naar datingsites?
De laatste tijd is elk woord als: vrienden, vriendschap, ... blauw gekleurd en als je erop klikt verschijnt een link naar een datingsite.
Is dat bij nog anderen zo?
The world is too round to sit in a little corner
Re: Ongewilde link naar datingsites?
Nu ook weer zo in m'n posting.Imke schreef:De laatste tijd is elk woord als: vrienden, vriendschap, ... blauw gekleurd en als je erop klikt verschijnt een link naar een datingsite.
Imke, is dat alleen op HV zo of op alle sites?
het is alleszins niet normaal!
het is alleszins niet normaal!
nee, da's vreemd ....Imke schreef:De laatste tijd is elk woord als: vrienden, vriendschap, ... blauw gekleurd en als je erop klikt verschijnt een link naar een datingsite.
wie ? Imkemarie-paule schreef:Neen, dat is hier niet zo. Raar geval ...

Dankzij Katia lid van de natte broekenclub
ciska schreef:wie ? Imkemarie-paule schreef:Neen, dat is hier niet zo. Raar geval ...

Je hebt toch een antivirus op je pc? Dit lijkt me een besmette pc te zijn. Heb je dat op andere fora ook?Imke schreef:De laatste tijd is elk woord als: vrienden, vriendschap, ... blauw gekleurd en als je erop klikt verschijnt een link naar een datingsite.
Nic
Ik heb dat ook op de msn-startpagina. Het zal inderdaad om malware gaan. Ik ga eens grote kuis houden.
Ik dacht al, hv een datingsite
))
Ik dacht al, hv een datingsite

Inderdaad, een virus of één of andere twijfelachtige toolbar/browser hijack. Je gebruikt Interet explorer wss? Laat es spybot s&d draaien, veel kans dat het probleem meteen weg is daarna.Cyber schreef:Je hebt toch een antivirus op je pc? Dit lijkt me een besmette pc te zijn. Heb je dat op andere fora ook?Imke schreef:De laatste tijd is elk woord als: vrienden, vriendschap, ... blauw gekleurd en als je erop klikt verschijnt een link naar een datingsite.
Nic
C
ik weet bijna zeker dat Imke Google Chrome gebruikt 

Inderdaad, Bieke. Maar m'n kids gebruiken soms ook internet explorer.Bieke schreef:ik weet bijna zeker dat Imke Google Chrome gebruikt
Ik zal die spybot eens aan het werk zetten.
Het is nog niet opgelost. Ze willen me duidelijk aan de man brengen, maar dat hoeft niet meer 

Deze topic even terug boven gehaald, want ik zit sinds gisteren met hetzelfde probleem.
De link die cactus doorgaf lukt niet, ik krijg dan volgende foutmelding: Geen gegevens ontvangen Kan de webpagina niet laden omdat de server geen gegevens heeft verzonden.
Wij gebruiken Google Chrome, maar internet explorer staat ook nog tussen de snelkoppelingen, dus 't kan zijn dat vriend of pluszoon dit wel gebruiken.
Op mijn pc staat Avast en die update toch alle dagen en zegt dat het systeem beveiligd is.
Iemand nog een idee?
De link die cactus doorgaf lukt niet, ik krijg dan volgende foutmelding: Geen gegevens ontvangen Kan de webpagina niet laden omdat de server geen gegevens heeft verzonden.
Wij gebruiken Google Chrome, maar internet explorer staat ook nog tussen de snelkoppelingen, dus 't kan zijn dat vriend of pluszoon dit wel gebruiken.
Op mijn pc staat Avast en die update toch alle dagen en zegt dat het systeem beveiligd is.
Iemand nog een idee?
Een fatsoenlijk mens beledigt mij niet, een onfatsoenlijk mens kan mij niet beledigen...
-
Bij Google Chrome onder instellingen en dan extensies eens kijken en alles uitschakelen of verwijderen wat je niet bekend lijkt. Bij mij was hiermee het probleem opgelost.
"Het geluk zit in de kleine dingen" - BZN?
Op 't eerste zicht lijkt het opgelost!Creatiefje schreef:Bij Google Chrome onder instellingen en dan extensies eens kijken en alles uitschakelen of verwijderen wat je niet bekend lijkt. Bij mij was hiermee het probleem opgelost.
Ik kreeg niet alleen van die woordjes (kids, snel,geregistreerd, ...) die ineens links werden (sommige naar datingsites, maar ook heel wat naar allerlei reclame), maar bijvoorbeeld op mijn facebook stond op de meest verschillende plaatsen reclame. En dat is nu ook terug weg!
Dank je wel!!!
Een fatsoenlijk mens beledigt mij niet, een onfatsoenlijk mens kan mij niet beledigen...
-
Bij google crome heb ik een beperkte balk bovenaan. Ik heb al vanalles geprobeerd om aan die instellingen en extenties te geraken.Tip?Creatiefje schreef:Bij Google Chrome onder instellingen en dan extensies eens kijken en alles uitschakelen of verwijderen wat je niet bekend lijkt. Bij mij was hiermee het probleem opgelost.
Rechts naast de balk waar je je www. ... intypt, staan drie horizontale streepjes. Als je daar op klikt, komt er een ganse lijst tevoorschijn waarin ook 'instellingen' staat. Als je die aan klikt zie je helemaal links 'extensies' staan en daar op klikken geeft je de lijst.Imke schreef:Bij google crome heb ik een beperkte balk bovenaan. Ik heb al vanalles geprobeerd om aan die instellingen en extenties te geraken.Tip?Creatiefje schreef:Bij Google Chrome onder instellingen en dan extensies eens kijken en alles uitschakelen of verwijderen wat je niet bekend lijkt. Bij mij was hiermee het probleem opgelost.