Hoe of waar kan ik zien welke programma's (op de achtergrond?) actief zijn want als pc op stand-by springt en ik hem dan terug activeer krijg ik ipv "aangemeld" de melding "er is 1 programma actief" terwijl er niets zichtbaar open staat.
Gr, K
start-uitvoeren-tik "msconfig" - ga naar naar het tabblad "opstarten", en schakel het vinkje voor samsung kies uit.Katia schreef:Gevonden, bedankt voor de info.
Het is blijkbaar iets van Samsun Kies maar hoe je dat kan instellen dat het niet automatisch opstart kan ik niet vinden. Iemand ervaring mee? Heb nu op taak beeindigen geklikt.
Neen, wss is je wijziging niet bewaard omdat de gebruiker waarmee je bent ingelogd onvoldoende rechten heeft; probeer eens hetzelfde te doen met een gebruiker met voldoende (alle) rechten.Katia schreef:Ik kreeg wel volgende melding: Er is een toegang geweigerd-fout opgetreden om een service te veranderen. U dient aan te melden met een beheerdersaccount als u de opgegeven veranderingen wilt doorvoeren.
Heb gewoon op OK geklikt is dat voldoende?
Roxio creator is een brolprogramma om cd's te schrijven, vaak meegeleverd met nieuwe cd- of dvd-writers, gooi het er maar af en installeer desnoods cdburnerxpcdwriterxp. Da's gratis en werkt perfect.Katia schreef: Wat is Roxio Creator? Want wilde gisteren enkele CD's op mn I-pod zetten en verkeerde toets inderukt of weet ik veel wat maar telkens ik nu op rechtermuisknop klik wil hij Roxio creator small business edition configureren...
Ja, maar je moet dan wel een audiocd maken he, en niet gewoon mp3's op een cdrom gooien.Katia schreef:Kan ik met cdburnerxp zelf een CD van mijn favoriete liedjes maken die ik dan op een gewone CD-speler kan afspelen? Want had nu een CD gemaakt maar kan die thuis of in de auto niet afspelen, alleen op pc.