Bericht
door nanske » 20 aug 2013, 19:40
Peter, ik heb het zelf opgelost gekregen en het ging eigenlijk heel gemakkelijk.
Je gaat naar je configuratiescherm, internet opties en bij algemeen zet je de pagina die je als startpagina wenst. Dan ga je naar zoeken in hetzelfde scherm, klikt op instellingen en kijkt of je daar ergens het QVO6 virus kan vinden. Als je het tegenkomt, klik je erop met je rechtermuisknop en je verwijdert, zoniet sluit je dat schermpje en klik je op toepassen en ok.
Dan sluit je configuratiescherm af. Klik dan op het icoontje van internet explorer of google chrome of welke zoekmachine dan ook met je rechtermuisknop. Klik dan op eigenschappen en kijk dan bij doel wat er staat. Je gaat eerste de gegevens van je zoekmachine vinden en daar achteraan haal je alles weg wat na de aanhalingstekens van je zoekmachine staat, daar staat dan het virus in. Haal het weg en klik op ok en sluit. Als je meerdere zoekmachines hebt, moet je dat bij elk icoontje doen.
Ik heb het net gedaan en daarna computer afgesloten en weer opgestart en volgens mij ben ik er vanaf. In elk geval, als ik mijn internet open, kom ik onmiddelijk op mijn zelf gekozen startpagina.
Ik hoop dat je mijn uitleg een klein beetje begrepen hebt.