SD kaart formatteren
SD kaart formatteren
Ik heb een SD kaart waar MP4 bestanden op staan.
Deze wzerden met een GoPro opgenomen.
Bestanden verwijderen luukt gewoon niet. Kaartje formateren al evenmin.
Iemand een idee hoe ik dit kaartje opneuw bruikbaar maak?
Deze wzerden met een GoPro opgenomen.
Bestanden verwijderen luukt gewoon niet. Kaartje formateren al evenmin.
Iemand een idee hoe ik dit kaartje opneuw bruikbaar maak?
Re: SD kaart formatteren
Misschien al geprobeerd ...
Here are the steps to reformat your SD card with your HERO3 camera:
1.Power ON your camera with the SD card inserted.
2.Press the front (Power) button repeatedly until you see the wrench icon on the camera’s screen.
3.Press the top (Shutter) button one time.
4.Press the Power button repeatedly until you see a trashcan icon.
5.Press the Shutter button one time to select the trashcan icon.
6.Press the Power button until “ALL/Format” is highlighted.
7.Press the Shutter button one time to select “ALL/Format”.
8.Press the Power button until “Yes” is highlighted.
9.Press the Shutter button one time to select “Yes”. Your camera’s LED and the trashcan icon will blink to indicate that your SD card is being reformatted.
Once they stop blinking, power OFF/ON your camera, and your file counter should show 00.
Here are the steps to reformat your SD card with your HERO3 camera:
1.Power ON your camera with the SD card inserted.
2.Press the front (Power) button repeatedly until you see the wrench icon on the camera’s screen.
3.Press the top (Shutter) button one time.
4.Press the Power button repeatedly until you see a trashcan icon.
5.Press the Shutter button one time to select the trashcan icon.
6.Press the Power button until “ALL/Format” is highlighted.
7.Press the Shutter button one time to select “ALL/Format”.
8.Press the Power button until “Yes” is highlighted.
9.Press the Shutter button one time to select “Yes”. Your camera’s LED and the trashcan icon will blink to indicate that your SD card is being reformatted.
Once they stop blinking, power OFF/ON your camera, and your file counter should show 00.
Success is how high you bounce when you hit the bottom.
Heb intussen een andere oplossing gevonden die ik uitprobeer. Als dat niet lukt, probeer ik het vanavond nog P.
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Helaas... de voorgestelde oplossing werkt dus ook niet
Nog iemand?

Nog iemand?
Eric,
uw sdcard staat toch read-write
Grt
A
Grt
A
Success is how high you bounce when you hit the bottom.
Ja dat is allemaal in orde.alahambra schreef:Eric,
Grt
A
ik weet dat er een probleem is bij SD en GoPro. Of tenminste hoorde er eerder van, maar ondervond zelf geen.
En nu, nu vind ik nergens een gepaste oplossing.

Is het op het toestel zelf dat je dit probeert, of via een pc?
Krijg je enige foutmelding?
At some point, hanging in there just makes you look like an even bigger loser
Despair.com
Despair.com
Op allebei geprobeerd.Carooke schreef:Is het op het toestel zelf dat je dit probeert, of via een pc?
Op toestel is zoals Alahambra aangaf.
Op PC via kaartlezer en via gekoppeld toestel geprobeerd.
Via de normale formateerknop. Via het verwijderen van bestanden. En zelfs via schijfbeheer.
Vanavond kan ik het op school nog eens vragen. Morgen misschien eens via Acronis proberen.
Tenzij iemand zo een oplossing heeft.
Maar wat gebeurd er.. krijg je een foutmelding? Blijft het gewoon staan? Crasht de boel... Wat zie je?Eric schreef:Op allebei geprobeerd.Carooke schreef:Is het op het toestel zelf dat je dit probeert, of via een pc?
Via de normale formateerknop. Via het verwijderen van bestanden. En zelfs via schijfbeheer.
Vanavond kan ik het op school nog eens vragen. Morgen misschien eens via Acronis proberen.
Heb je al eens naar de rechten van de bestanden zelf gekeken?
Despair.com
Despair.com
Geen foutmelding. Na lang wachten (terwijl je de progressiebalk ziet opschuiven) lijkt het dat alles verwijderd is. Tot je de kaart opnieuw in lezer of toestel steekt. Dan staat alles er opnieuw op.Carooke schreef:Maar wat gebeurd er.. krijg je een foutmelding? Blijft het gewoon staan? Crasht de boel... Wat zie je?Eric schreef:Op allebei geprobeerd.Carooke schreef:Is het op het toestel zelf dat je dit probeert, of via een pc?
Rechten zijn OK
*zucht* dat is er zo eentje waar je een mens rustig mee gek kan krijgen dus..Eric schreef:Geen foutmelding. Na lang wachten (terwijl je de progressiebalk ziet opschuiven) lijkt het dat alles verwijderd is. Tot je de kaart opnieuw in lezer of toestel steekt. Dan staat alles er opnieuw op.Carooke schreef:Maar wat gebeurd er.. krijg je een foutmelding? Blijft het gewoon staan? Crasht de boel... Wat zie je?Eric schreef:Op allebei geprobeerd.Carooke schreef:Is het op het toestel zelf dat je dit probeert, of via een pc?
Rechten zijn OK
Al eens geprobeerd (recht in pc) om leeg te maken, te vullen met andere bestanden zoals muziek of iets dergelijk.. en dan vandaaruit formateren?
Dat is het enige idee wat ik nog heb. Afhankelijk van het merk kaart kan je ook eens googlen of daar geen oplossingen staan...
Despair.com
Despair.com
Probeer dit anders eens?
C
C
Geprobeerd en... geen resultaat.cactus schreef:Probeer dit anders eens?
C

Vanavond laat ik er Acronis op los en als dat niet lukt zal de aankoop van een nieuwe niet verder uitgesteld worden

Dat laatste zat ik nu al twee dagen te denkenEric schreef:Geprobeerd en... geen resultaat.cactus schreef:Probeer dit anders eens?
C![]()
Vanavond laat ik er Acronis op los en als dat niet lukt zal de aankoop van een nieuwe niet verder uitgesteld worden

Wie niet in wonderen gelooft, is geen realist. (David Ben-Goerion)
Moest deze soort kaarten een beetje minder kosten...prutske2005 schreef:Dat laatste zat ik nu al twee dagen te denkenEric schreef:Geprobeerd en... geen resultaat.cactus schreef:Probeer dit anders eens?
C![]()
Vanavond laat ik er Acronis op los en als dat niet lukt zal de aankoop van een nieuwe niet verder uitgesteld wordenAl die tijd... Ik had het ding al lang de vuilnisbak in gegooid, maar ik heb dan ook niet zoveel geduld
(en minder congé
)

Tegelijk is er de uitdaging hé. En zie je me tijdens die met veel moeite vergaarde vakantiedagen al staan in een prachtig panorama zonder kaartje???