upgrade naar Windows 10?
upgrade naar Windows 10?
Ik krijg bij opstart van mijn pc (windows 8.1) de melding dat ik gratis een upgrade naar windows10 kan reserveren.
Een aanraader of zijn er nog teveel kinderziekten?
Een aanraader of zijn er nog teveel kinderziekten?
Re: upgrade naar Windows 10?
Mijn collega was enthousiast.
Ik kijk nog even de kat uit de boom. Het blijft nog een gans jaar gratis te downloaden.
Ik kijk nog even de kat uit de boom. Het blijft nog een gans jaar gratis te downloaden.
Mocht ik Windows hebben dan zou ik wachten tot service pack 1, en dan upgraden, dan zijn alle kinderziektes eruit en bespaar je jezelf een hoop ellende.
Better to fight and fall, than to life without hope.
Ik heb direct een upgrade gedaan omdat ik een hekel had aan Windows 8, tot hiertoe nog geen problemen gehad. En véél gebruiksvriendelijker!
live and let live
ik heb men aanvraag ingediend, lol sta in de wachtrij.. heb wel de tips van de morgen gelezen ivm met het privacy gedeelte..
Ik kreeg de vraag ook maar dacht: 'Jaja, nu gratis proberen en volgende maand de rekening."
Da's dus niet het geval, dit is gewoon gratis?
Da's dus niet het geval, dit is gewoon gratis?
Wat een kind niet ontvangt kan het later zelden geven.
Idd Peter, schijnt omdat er zoveel klachten waren over Win 8 

live and let live
Windows 10 is normaal 100%, maar je moet die dan binnen het jaar activeren.
Windows 8 was een regelrechte ramp, nog erger dan Windows Vista maar nog niet zo erg als Windows Millenium. Vanaf Windows 8.1 is het terug te doen, maar toch niet zo stabiel als de ijzersterke Windows 7 (de beste Windows tot nu toe). Hopelijk zal de 10 minstens even sterk zijn als de 7 en mss wel beter (zoals ze zelf beloven). Ik blijf voorlopig op mijne OSX 10.4.4
Windows 8 was een regelrechte ramp, nog erger dan Windows Vista maar nog niet zo erg als Windows Millenium. Vanaf Windows 8.1 is het terug te doen, maar toch niet zo stabiel als de ijzersterke Windows 7 (de beste Windows tot nu toe). Hopelijk zal de 10 minstens even sterk zijn als de 7 en mss wel beter (zoals ze zelf beloven). Ik blijf voorlopig op mijne OSX 10.4.4

ik heb nog steeds Windows 7. Als ik alles hier les, dan blijf ik daar dus beter bij?
Mijn mening? Yup, blijf voorlopig bij 7, die draait nu het beste (allé das mijn mening hé) na een paar maanden, als er al veel op 10 zitten, dan zullen we weten als de 10 goed draait of niet.
Hyrdreki schreef:Mijn mening? Yup, blijf voorlopig bij 7, die draait nu het beste (allé das mijn mening hé) na een paar maanden, als er al veel op 10 zitten, dan zullen we weten als de 10 goed draait of niet.
OK! IK ben allang blij dat ik eens niet het proefkonijn ben

Dank aan allen voor de reacties.
Heb je link nog naar die tips van De Morgen?
Hoe gaat dat dan tewerk als je uw aanvraag indient?kaat1 schreef:ik heb men aanvraag ingediend, lol sta in de wachtrij.. heb wel de tips van de morgen gelezen ivm met het privacy gedeelte..
Heb je link nog naar die tips van De Morgen?
Waar kan je terugvinden dat service pack1 er is en hoe lang kan dat ongeveer duren voor het zover is?Hyrdreki schreef:Mocht ik Windows hebben dan zou ik wachten tot service pack 1, en dan upgraden, dan zijn alle kinderziektes eruit en bespaar je jezelf een hoop ellende.
Wel als uw pc al zijn updates gehad heeft moet er in je statusbalk een windows icoontje verschijnen, als je daarop klikt moet je je email adres geven en kom je op de wachtlijst terecht, na x aantal dagen krijg je de melding dat uw pc klaar is om Win10 te downloaden en te installeren.Katia schreef:Hoe gaat dat dan tewerk als je uw aanvraag indient?
Wanneer SP1 voor Win10 zal uitkomen is moeilijk te voorspellen, maar als het uitkomt zal dat zeker wel het nieuws eventjes passeren (bij HLN toch)Katia schreef:Waar kan je terugvinden dat service pack1 er is en hoe lang kan dat ongeveer duren voor het zover is?
Wel als uw pc al zijn updates gehad heeft moet er in je statusbalk een windows icoontje verschijnen, als je daarop klikt moet je je email adres geven en kom je op de wachtlijst terecht, na x aantal dagen krijg je de melding dat uw pc klaar is om Win10 te downloaden en te installeren.Hyrdreki schreef:Katia schreef:Hoe gaat dat dan tewerk als je uw aanvraag indient?
Dank voor de info.
Moet die reservatie nu al gedaan worden of geven ze ons daar ook nog een jaar de tijd voor?
En moet die download onmiddellijk gebeuren of kan je dat ergens bewaren en op een later tijdstip uitvoeren?
http://www.demorgen.be/technologie/wind ... -a2410776/." onclick="window.open(this.href);return false;. aub