Carooke schreef:Bieke schreef:kaat1 schreef:blijkbaar kan je gewoon geen geheugenkaarten meer lezen ermee.. beslist door windows... zelf, las ik ergens op een forum.. gelukkig is dat bij de jongste haar notebook nog niet het geval, en kunnen we zo onze plan trekken, maar wat een tijdsverspilling zeg! zeg wel wijselijk laten voorbij gaan, ik wou dat ik dat ook gedaan had

Je bedoelt dat je met een ingebouwde cardreader geen geheugenkaartjes meer kan lezen? Geen idee of het een bewuste actie van Microsoft is, maar je kan dan toch nog altijd met een externe cardreader aan de slag?
Of als het om foto's van je fototoestel gaat, het fototoestel aansluiten op een usb-poort.
Klinkt voornamelijk als een driver probleem. Zou even zoeken naar de nieuwste driver van de kaartlezer en dat zou het best wel eens kunnen oplossen. Was in ieder geval zo bij mijn usb probleem na de grote W10 update.
wel ik loste het anders op, maar t is dat niet alleen hoor was het maar waar, ik erger me er blauw aan.. muziek beluisteren vergeet het, telkens het bericht er is een kabel aan of afgesloten om de zoveel seconden, dus ergens herkent die ofwel men boxen niet meer, of flipt het ding helemaal, de ene moment gaat men takenblad van windows perfect, de volgende weer niet

nu mijn pc is geen jong beestje meer, maar t werkte wel allemaal met de vorige versie..
en dan men printer, die was plots ook zoek... gelukkig weet ik die ondertussen ook te vinden lol, maar zeer omslachtig want een app kan ik niet meer installeren hiervoor zo blijkt, wordt niet herkend, of niet aangesloten volgens wat ik lees, enfin, allemaal dingen waar je geen tijd voor hebt dus, als je een snel...
snel.. vergeet het maar.. een zoektocht is het ..

maar bon, t zal ook wel wennen zeker, het moet wel