smssen printen
smssen printen
Is het mogelijk smssen af te printen? Of kan je smssen op een smartphone kopieëren naar een pc of openen op je pc als je die aansluit?
En moest dat kunnen, in welk bestand moet ik dan zoeken?
Jo
En moest dat kunnen, in welk bestand moet ik dan zoeken?
Jo
Re: smssen printen
Bijna ieder merk gsm heeft wel een tool waarmee je je sms'en op pc kan lezen en dus ook printen.
Voor android gsm's kan je mightytext gebruiken, voor andere ga je eens moeten zoeken.
C
Voor android gsm's kan je mightytext gebruiken, voor andere ga je eens moeten zoeken.
C
Dag Jo,
Ik zat recent met dezelfde vraag.
Na veel gepruts en geknoei nam ik uiteindelijk foto's van de berichten, is zeer goed gelukt.
Ik ben zeer benieuwd naar reacties en tips ... .
Grt. I.
Na veel gepruts en geknoei nam ik uiteindelijk foto's van de berichten, is zeer goed gelukt.
Grt. I.
Meeste merken gsm leveren software mee voor backup ed op pc.
Bij Samsung is dat kies. Daarmee kan je sms opslaan en ook uitprinten.
Bij Samsung is dat kies. Daarmee kan je sms opslaan en ook uitprinten.
At some point, hanging in there just makes you look like an even bigger loser
Despair.com
Despair.com
Goede plantrekkerijTINKABEL schreef:Dag Jo,
Grt. I.

Success is how high you bounce when you hit the bottom.
Dat is een app en tegelijk een plugin voor chrome (op je pc). het laat je toe sms te integreren in je browser, heel handig.Jo_ schreef:en dat is gewoon een app?
http://mightytext.net/" onclick="window.open(this.href);return false;
C
Dat is zo'n beetje als de extentie van .tif naar .pdf proberen te wijzigenalahambra schreef:Goede plantrekkerijTINKABEL schreef:Dag Jo,
Grt. I.

(das me dus al écht gelukt hoor, maar moet me dan mss eerder vragen stellen bij het brondocument...)
ouders kunnen weten en tegelijk zo hulpeloos zijn
Zoiets jaLiesiii schreef:Dat is zo'n beetje als de extentie van .tif naar .pdf proberen te wijzigenalahambra schreef:Goede plantrekkerijTINKABEL schreef:Dag Jo,
Grt. I.![]()
(das me dus al écht gelukt hoor, maar moet me dan mss eerder vragen stellen bij het brondocument...)

Success is how high you bounce when you hit the bottom.
jaren terug had ik ook die nood
een vriendelijke verkoper van mijn gsm heeft mij toen geholpen ,en alles af geprint
een vriendelijke verkoper van mijn gsm heeft mij toen geholpen ,en alles af geprint
ook ziek zijn ga ik overwinnen.