GSM/I-phone Samsung
GSM/I-phone Samsung
Mijn zoon heeft iets heel raar voor met zijn GSM.
Die laad niet meer op met de lader die je in het stopcontact steekt maar wel met het kabeltje in de pc.
De lader is niet kapot want ik kan mijn GSM er wel nog mee opladen.
Iemand enig idee wat dat zou kunnen zijn?
Die laad niet meer op met de lader die je in het stopcontact steekt maar wel met het kabeltje in de pc.
De lader is niet kapot want ik kan mijn GSM er wel nog mee opladen.
Iemand enig idee wat dat zou kunnen zijn?
Wat een kind niet ontvangt kan het later zelden geven.
Re: GSM/I-phone Samsung
Peter, eerst en vooral voor alle duidelijkheid, is het nu een I phone of een Samsung?
live and let live
Beetje speling op de contactpunten?
Weeral iets bijgeleerd, ik dacht dat een I-phone een soort telefoon was.
Het is een Samsung.
Het is een Samsung.
En als je jouw lader gebruikt op zijn telefoon, gaat het dan wel?
Nic
Nic
Dat is het hem net.Cyber schreef:En als je jouw lader gebruikt op zijn telefoon, gaat het dan wel?
Het ging tot over een week nog met mijn lader, de zijne ligt bij z'n moeder, maar nu niet meer terwijl ik mijn gsm daar probleemloos mee kan opladen.
De zijne enkel nog via de PC.
Ik weet het, het is een zeer vreemd fenomeen.

Dat is inderdaad raar... denk denk denk 
Ik denk ook aan slecht contact in de aansluiting of in de kabel waarvoor zijn telefoon gevoeliger is. Wat is het merk van jouw telefoon?
Nic

Ik denk ook aan slecht contact in de aansluiting of in de kabel waarvoor zijn telefoon gevoeliger is. Wat is het merk van jouw telefoon?
Nic
Collega had het ook voor met haar Samsung; via pc kon ze hem wel opladen, via stopcontact niet.
Ze is dan een nieuwe lader gaan kopen (universele van Belkin of zoiets) en probleem was opgelost.
Ze is dan een nieuwe lader gaan kopen (universele van Belkin of zoiets) en probleem was opgelost.
Ook een Samsung.Cyber schreef:Wat is het merk van jouw telefoon?
Peter, de lader op zich werkt en het toestel ook. dus moet het in de verbinding liggen. De fiche een beetje verwijden of vernauwen zou moeten helpen geloof ik.
Dan zal mijne grote vent zijne lader toch moeten meebrengen.Eric schreef:De fiche een beetje verwijden of vernauwen zou moeten helpen geloof ik.
Ik ga de mijne ni vernegelizjeren ség!